Flashback bygger pepparkakshus!
2013-02-02, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lejf
Gadden ser ut som Leif Andree.
Haha, jag blev pucktvåa på denna. Men jag upptäckte det själv.
Citera
2013-02-02, 21:38
Medlem
Umbreons avatar
Tittar inte på melodifestivalen sedan fem år tillbaka. Råder fler att sluta. Det är riktigt skönt att slippa jippot
Citera
2013-02-02, 21:38
Medlem
Gosa skulle vunnit om låten handlade om fredagsmys eller liknande, och inte om att knulla. Tror barnfamiljerna svek låten där, även om barnen dansade och sjöng med så vägrade föräldrarna att rösta på den samtidigt som man surt tittade på resten av sändningen.
Citera
2013-02-02, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umbreon
Tittar inte på melodifestivalen sedan fem år tillbaka. Råder fler att sluta. Det är riktigt skönt att slippa jippot
Jag tittar sedan 2010 ENBART för live-reaktionerna här på Flashback.
Citera
2013-02-02, 21:39
Medlem
Amazingthings avatar
Synd att Yohio inte kört något i stil med detta:
https://www.youtube.com/watch?v=3nvXbObKIuQ

Heartbreak Hotel var ju bara platt
Citera
2013-02-02, 21:41
Medlem
Fred-Asps avatar
Säg att jag inte är den enda som fått uppfattningen om att den där androgyna horungen verkar vara sjukt ogenuin och rakt igenom motbjudande som individ? Låten var för övrigt hemsk. Jag trodde den där J-pop skiten var stendött runt 2007 till och med bland weebo-dräggen som förpestade innerstan en gång i tiden. Men tydligen inte, Sverige chockar mig åter en gång.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazingthing
Synd att Yohio inte kört något i stil med detta:
https://www.youtube.com/watch?v=3nvXbObKIuQ

Heartbreak Hotel var ju bara platt
Visst fan kan han bättre. Lyssnade på den tidigare idag för att peppa, men ville inte spoila genom att lyssna på Heartbreak Hotel. Hade hoppats på något annat än en drag-schlager-låt, nu får hela Sverige fel uppfattning om Yohio och hans "grej" kommer missuppfattas som ännu en dragqueen i mängden. Han kunde ju sjungit den där andra låten han har på engelska, eller något liknande. Man vill ju ha lite fet rock, det är det som visual kei är. Riktigt TUNG musik med kvinnliga sångare som sjunger finsång så man ryser ända bak i ryggraden.
Citera
Medlem
Satte nyss på tv`n och hörde en presentation av någon artist.. och det måste vara något av det sämsta jag har hört på tv, en kvinna med en otrolig monoton röst, det lät som någon läste direkt ur ett manus utan inlevelse...
Ska det vara så?

Brukar det vara så här dåligt? Jag har inget att jämföra med då jag inte har sett melodifestivalen sedan 1997....
Citera
2013-02-02, 21:44
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred-Asp
Säg att jag inte är den enda som fått uppfattningen om att den där androgyna horungen verkar vara sjukt ogenuin och rakt igenom motbjudande som individ? Låten var för övrigt hemsk. Jag trodde den där J-pop skiten var stendött runt 2007 till och med bland weebo-dräggen som förpestade innerstan en gång i tiden. Men tydligen inte, Sverige chockar mig åter en gång.

Nej det är bara den lilla bubblan som kallas Sveriges kulturelit inte har hängt med i utvecklingen. Tokio Hotel var väl passé redan för 5 år sedan?
Citera
2013-02-02, 21:44
Medlem
TailgunnerJoes avatar
Ovärdigt att licenspengar ska gå till sånt här bjäfs.
De flesta artister som medverkade var ytterst mediokra. Sämre än man kunnat vänta sig.
Mellanaktsunderhållningen var inte så mycket vassare heller. Rätt kassa programledare, torra skämt och utdraget som vanligt.
En liten ljuspunkt var Anna Järvinen
Citera
2013-02-02, 21:45
Medlem
Mikeyjamess avatar
Trevligt, årets Ranelidare är redan här. Gosa med N'Diaye kan vara sämsta låten sen Kuddkrig för typ 6 år sen. Akon vrider sig i plågor!

Catwalken var ju idiotisk. Hade varit bättre om de behållit speakern som presenterat artisterna istället för att de ska säga nåt i 2 sekunder, göra vadsomhelst på walken i pinsamma 10 sekunder och sen höra avslutande ord. Det var bättre förr när artisten bara stod på scen och lämnade över den till nästa.
Citera
2013-02-02, 21:45
Medlem
Placeholders avatar
Gina är ganska söt men ibland ser hon ut som en dvärgväxt Richard Wolf i drag som nu i efterintervjun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in