2012-11-19, 20:16
Bannlyst
Jimmy Jansson skrev på sin facebook att han funderade på att ställa upp. Vet inte hur seriöst det var dock...
Citera
2012-11-27, 09:16
Medlem
Esposito1887s avatar
Nu är startfältet presenterat i sin helhet. Vad tror ni om det?

Deltävling 1, Karlskrona 2/2
Cookies N Beans, Mary N’diaye, Yohio, Jay-Jay Johansson, Anna Järvinen, David Lindgren, Eric Gadd, Michael Feiner & Caisa.

Deltävling 2, Göteborg 9/2
Joacim Cans, Anton Ewald, Sean Banan, Rikard Wolff, Erik Segerstedt & Tone Damli, Felicia Olsson, trion Pernilla Wahlgren, Hanna Hedlund & Jenny Silver, Louise Hoffsten

Deltävling 3, Skellefteå 16/2
Eddie Razaz, Amanda Fondell, Black Sheep Boys(Tommy Körberg, Claes Malmberg, Johan Rabaeus, Mats Ronander), State of Drama, Janet Leon, Caroline af Ugglas, Martin Rolinski, Elin Petersson.

Deltävling 4, Malmö 23/2
Ralf Gyllenhammar, Terese Fredenwall, Behrang Miri, Lucia Pinera, Army of Lovers, Ulrik Munther, Sylvia Vrethammar, Robin Stjernberg.

Tycker fältet ser lite blekt ut. Det lär med andra ord bli "bästa låten" som vinner om det nu finns någon sådan. Inga superstars som bara kan gå upp på scenen och hämta priset.
Citera
2013-01-28, 22:44
Medlem
Väldigt svårt att tippa utgången av första deltävlingen men jag tippar (utan att ha hört låtarna såklart) att David Lindgren och Anna Järvinen går vidare till final. Cookies N beans och YOHIO gåt vidare till andra chansen. Michael och Cajsa Feiner kommer på 5 plats. Eric Gadd på 6 plats. Mary N diaye på 7 plats. Jay Jay Johansson på 8 plats.
Citera
2013-01-29, 09:41
Medlem
Janet Leon har gått från 75,00 till 6,00 i odds på Svenska Spel. Anmärkningsvärt minst sagt!
Citera
2013-01-29, 11:33
Medlem
Esposito1887s avatar
Utan att ha hört någon låt så tror jag det står mellan David Lindgren och Ulrik Munther. Någon av dessa herrar vinner!
Citera
2013-01-29, 11:42
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esposito1887
Nu är startfältet presenterat i sin helhet. Vad tror ni om det?

Deltävling 1, Karlskrona 2/2
Cookies N Beans, Mary N’diaye, Yohio, Jay-Jay Johansson, Anna Järvinen, David Lindgren, Eric Gadd, Michael Feiner & Caisa.

Deltävling 2, Göteborg 9/2
Joacim Cans, Anton Ewald, Sean Banan, Rikard Wolff, Erik Segerstedt & Tone Damli, Felicia Olsson, trion Pernilla Wahlgren, Hanna Hedlund & Jenny Silver, Louise Hoffsten

Deltävling 3, Skellefteå 16/2
Eddie Razaz, Amanda Fondell, Black Sheep Boys(Tommy Körberg, Claes Malmberg, Johan Rabaeus, Mats Ronander), State of Drama, Janet Leon, Caroline af Ugglas, Martin Rolinski, Elin Petersson.

Deltävling 4, Malmö 23/2
Ralf Gyllenhammar, Terese Fredenwall, Behrang Miri, Lucia Pinera, Army of Lovers, Ulrik Munther, Sylvia Vrethammar, Robin Stjernberg.

Tycker fältet ser lite blekt ut. Det lär med andra ord bli "bästa låten" som vinner om det nu finns någon sådan. Inga superstars som bara kan gå upp på scenen och hämta priset.
Tråkigt att det är samma typ av artister som är med i program som Så Ska Det Låta som är med i Melodifestivalen.
Citera
2013-01-29, 11:52
Medlem
ConjureMes avatar
Makalöst blekt startfält i första deltävlingen. Finns där överhuvudtaget någon potentiell skandal att se framemot på Lördag?
Citera
2013-01-29, 11:57
Medlem
Deltävling 2 tror jag utgången blir på följande vis:
Till final Rickard Wolf och Anton Ewald
Till andra chansen Sean Banan och Felicia Olsson
5a Eric Segerstedt och Tone DamliFelicia
6a Swedish house wives
7a Joacim Cans
8a Louise Hoffsten
Citera
2013-01-29, 12:44
Medlem
Deltävling 3 tror jag på följande utgång:
Till Final Amanda Fondell och Caroline af Ugglas
Till Andra chansen Martin Rolinski och Janet Leon
5a Ravaillacz
6a Elin Petersson
7a Eddie Razaz
8a State of Drama
Citera
2013-01-29, 13:09
Medlem
I Deltävling 4 tror jag på följande utgång
Till Final Terese Fredenwall och Ulrik Munther
Till andra chansen Robin Stjernberg och Ralf Gyllenhammar
5a Army of lovers
6a Sylvia Vrethammar
7a Behrang Miri
8a Lucia Piñera
Citera
2013-01-29, 13:34
Medlem
Darkzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojo80
Janet Leon har gått från 75,00 till 6,00 i odds på Svenska Spel. Anmärkningsvärt minst sagt!

Märkte också det. Någon måste ju fått nys om låten, kanske hört den eller liknande. Annars skulle dom nog aldrig sänka såpass mycket.

Hon har även fått startnummer 8 vilket var väldigt förvånande enligt mig. Hennes och Michael Feiner & Caisa's (startnummer 8 i deltävling 1) startnummer känns konstiga, de brukar ju alltid sätta de MEST KÄNDA artisterna på nummer 8 för att folket ska kolla igenom hela deltävlingen typ.. eller något.
Så de lär nog bjuda på något speciellt, för annars hade dom aldrig gått ut sist i deltävlingarna.

Förövrigt så är jag riktigt nyfiken på denna veckans deltävling! Känns som ett ganska öppet startfält där vad som helst kan hända.
Givetvis lär David Lindgren få en gratisbiljett till finalen men sedan så tror och hoppas jag på att YOHIO skräller sig vidare, sjukt bra sångare det där.

Annars tror jag att Michael Feiner & Caisa, Anna Järvinen och Cookies N' Beans kan bli ganska farliga denna veckan med.
Citera
2013-01-29, 13:39
Medlem
I andra chansen tror jag att följande går vidare

YOHIO och Martin Rolinski
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in