2012-11-19, 20:16
Bannlyst
Jimmy Jansson skrev p sin facebook att han funderade p att stlla upp. Vet inte hur serist det var dock...
Citera
2012-11-27, 09:16
Medlem
Esposito1887s avatar
Nu r startfltet presenterat i sin helhet. Vad tror ni om det?

Deltvling 1, Karlskrona 2/2
Cookies N Beans, Mary Ndiaye, Yohio, Jay-Jay Johansson, Anna Jrvinen, David Lindgren, Eric Gadd, Michael Feiner & Caisa.

Deltvling 2, Gteborg 9/2
Joacim Cans, Anton Ewald, Sean Banan, Rikard Wolff, Erik Segerstedt & Tone Damli, Felicia Olsson, trion Pernilla Wahlgren, Hanna Hedlund & Jenny Silver, Louise Hoffsten

Deltvling 3, Skellefte 16/2
Eddie Razaz, Amanda Fondell, Black Sheep Boys(Tommy Krberg, Claes Malmberg, Johan Rabaeus, Mats Ronander), State of Drama, Janet Leon, Caroline af Ugglas, Martin Rolinski, Elin Petersson.

Deltvling 4, Malm 23/2
Ralf Gyllenhammar, Terese Fredenwall, Behrang Miri, Lucia Pinera, Army of Lovers, Ulrik Munther, Sylvia Vrethammar, Robin Stjernberg.

Tycker fltet ser lite blekt ut. Det lr med andra ord bli "bsta lten" som vinner om det nu finns ngon sdan. Inga superstars som bara kan g upp p scenen och hmta priset.
Citera
2013-01-28, 22:44
Medlem
Vldigt svrt att tippa utgngen av frsta deltvlingen men jag tippar (utan att ha hrt ltarna sklart) att David Lindgren och Anna Jrvinen gr vidare till final. Cookies N beans och YOHIO gt vidare till andra chansen. Michael och Cajsa Feiner kommer p 5 plats. Eric Gadd p 6 plats. Mary N diaye p 7 plats. Jay Jay Johansson p 8 plats.
Citera
2013-01-29, 09:41
Medlem
Janet Leon har gtt frn 75,00 till 6,00 i odds p Svenska Spel. Anmrkningsvrt minst sagt!
Citera
2013-01-29, 11:33
Medlem
Esposito1887s avatar
Utan att ha hrt ngon lt s tror jag det str mellan David Lindgren och Ulrik Munther. Ngon av dessa herrar vinner!
Citera
2013-01-29, 11:42
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esposito1887
Nu r startfltet presenterat i sin helhet. Vad tror ni om det?

Deltvling 1, Karlskrona 2/2
Cookies N Beans, Mary Ndiaye, Yohio, Jay-Jay Johansson, Anna Jrvinen, David Lindgren, Eric Gadd, Michael Feiner & Caisa.

Deltvling 2, Gteborg 9/2
Joacim Cans, Anton Ewald, Sean Banan, Rikard Wolff, Erik Segerstedt & Tone Damli, Felicia Olsson, trion Pernilla Wahlgren, Hanna Hedlund & Jenny Silver, Louise Hoffsten

Deltvling 3, Skellefte 16/2
Eddie Razaz, Amanda Fondell, Black Sheep Boys(Tommy Krberg, Claes Malmberg, Johan Rabaeus, Mats Ronander), State of Drama, Janet Leon, Caroline af Ugglas, Martin Rolinski, Elin Petersson.

Deltvling 4, Malm 23/2
Ralf Gyllenhammar, Terese Fredenwall, Behrang Miri, Lucia Pinera, Army of Lovers, Ulrik Munther, Sylvia Vrethammar, Robin Stjernberg.

Tycker fltet ser lite blekt ut. Det lr med andra ord bli "bsta lten" som vinner om det nu finns ngon sdan. Inga superstars som bara kan g upp p scenen och hmta priset.
Trkigt att det r samma typ av artister som r med i program som S Ska Det Lta som r med i Melodifestivalen.
Citera
2013-01-29, 11:52
Medlem
ConjureMes avatar
Makalst blekt startflt i frsta deltvlingen. Finns dr verhuvudtaget ngon potentiell skandal att se framemot p Lrdag?
Citera
2013-01-29, 11:57
Medlem
Deltvling 2 tror jag utgngen blir p fljande vis:
Till final Rickard Wolf och Anton Ewald
Till andra chansen Sean Banan och Felicia Olsson
5a Eric Segerstedt och Tone DamliFelicia
6a Swedish house wives
7a Joacim Cans
8a Louise Hoffsten
Citera
2013-01-29, 12:44
Medlem
Deltvling 3 tror jag p fljande utgng:
Till Final Amanda Fondell och Caroline af Ugglas
Till Andra chansen Martin Rolinski och Janet Leon
5a Ravaillacz
6a Elin Petersson
7a Eddie Razaz
8a State of Drama
Citera
2013-01-29, 13:09
Medlem
I Deltvling 4 tror jag p fljande utgng
Till Final Terese Fredenwall och Ulrik Munther
Till andra chansen Robin Stjernberg och Ralf Gyllenhammar
5a Army of lovers
6a Sylvia Vrethammar
7a Behrang Miri
8a Lucia Piera
Citera
2013-01-29, 13:34
Medlem
Darkzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojo80
Janet Leon har gtt frn 75,00 till 6,00 i odds p Svenska Spel. Anmrkningsvrt minst sagt!

Mrkte ocks det. Ngon mste ju ftt nys om lten, kanske hrt den eller liknande. Annars skulle dom nog aldrig snka spass mycket.

Hon har ven ftt startnummer 8 vilket var vldigt frvnande enligt mig. Hennes och Michael Feiner & Caisa's (startnummer 8 i deltvling 1) startnummer knns konstiga, de brukar ju alltid stta de MEST KNDA artisterna p nummer 8 fr att folket ska kolla igenom hela deltvlingen typ.. eller ngot.
S de lr nog bjuda p ngot speciellt, fr annars hade dom aldrig gtt ut sist i deltvlingarna.

Frvrigt s r jag riktigt nyfiken p denna veckans deltvling! Knns som ett ganska ppet startflt dr vad som helst kan hnda.
Givetvis lr David Lindgren f en gratisbiljett till finalen men sedan s tror och hoppas jag p att YOHIO skrller sig vidare, sjukt bra sngare det dr.

Annars tror jag att Michael Feiner & Caisa, Anna Jrvinen och Cookies N' Beans kan bli ganska farliga denna veckan med.
Citera
2013-01-29, 13:39
Medlem
I andra chansen tror jag att fljande gr vidare

YOHIO och Martin Rolinski
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in