Citat:

Ursprungligen postat av jojo80

Janet Leon har gått från 75,00 till 6,00 i odds på Svenska Spel. Anmärkningsvärt minst sagt!

Märkte också det. Någon måste ju fått nys om låten, kanske hört den eller liknande. Annars skulle dom nog aldrig sänka såpass mycket.
Hon har även fått startnummer 8 vilket var väldigt förvånande enligt mig. Hennes och Michael Feiner & Caisa's (startnummer 8 i deltävling 1) startnummer känns konstiga, de brukar ju alltid sätta de MEST KÄNDA artisterna på nummer 8 för att folket ska kolla igenom hela deltävlingen typ.. eller något.
Så de lär nog bjuda på något speciellt, för annars hade dom aldrig gått ut sist i deltävlingarna.
Förövrigt så är jag riktigt nyfiken på denna veckans deltävling! Känns som ett ganska öppet startfält där vad som helst kan hända.
Givetvis lär David Lindgren få en gratisbiljett till finalen men sedan så tror och hoppas jag på att YOHIO skräller sig vidare, sjukt bra sångare det där.
Annars tror jag att Michael Feiner & Caisa, Anna Järvinen och Cookies N' Beans kan bli ganska farliga denna veckan med.