2013-02-02, 16:24
Medlem
Hej

Någon som vet något om detta?

bo vill tydligen inte samarbeta med polisen

http://www.dt.se/brottsplats/1.55446...vart-med-kofot
Citera
2013-02-02, 16:43
Moderator
blomvattnares avatar
Lite citat från artikeln:

Citat:
De två gärningsmännen ringde på dörren till bostaden, när en av personerna som befann sig inne i bostaden öppnade trängde sig de två männen in. Två män en i 25-års ålern och en i 60-års åldern som befann sig inne i bostaden misshandlades svårt, med bland annat en kofot som tillhygge.
Citera
2013-02-02, 18:09
Medlem
Antirealistens avatar
Pappa-Puck och yngsta sonen?
Citera
2013-02-04, 20:07
Medlem
Hydraulikers avatar
En gripen:
Citat:
Under lördagen greps och anhölls en man född 1984. Den misstänkte är känd av polisen sedan tidigare och har koppling till offren.
http://www.dt.se/brottsplats/1.55478...ndel-med-kofot
Citera
2013-02-04, 20:22
Medlem
Låter som intern uppgörelse...
Citera
2013-02-04, 20:35
Medlem
Koppling eller bara slump.. http://www.dt.se/brottsplats/1.55516...alkomna-gaster

Verkar vanligt i Dalarna...
Citera
2013-02-04, 23:38
Medlem
Pappa-puck har jagat mig många gånger i min ungdom med yxa då man åkte trimmad moppe utanför deras hus. Helgalen-
Citera
2013-02-05, 14:20
Medlem
Brukar väl vara så att " what goes around, comes around". På nåt vis har väl båda eller nån av dom gjort sig förtjänt av stryk. Ryktas att M*****s B***n och P****s A*****g ska vara GM?? Nån som vet mer om det, och den egentliga anledningen till misshandeln?
Citera
2013-02-09, 18:01
Medlem
Pappa-puck *??*
Citera
2013-02-09, 18:22
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicaman
Brukar väl vara så att " what goes around, comes around". På nåt vis har väl båda eller nån av dom gjort sig förtjänt av stryk. Ryktas att M*****s B***n och P****s A*****g ska vara GM?? Nån som vet mer om det, och den egentliga anledningen till misshandeln?

Du skriver ju verkligen kanon angående GM. Jag kan ge ett alternativ:

GM: ***** . ****** men lova att inte avslöja det för någon.

Det är bättre att Du skriver så här istället så begriper alla i tråden och det går inte att googla på.

Exempel: Per Svensson P*e*r S*ven*ss*on

Tänk vad enkelt det kan bli
Citera
2013-11-19, 22:57
Medlem
playboy7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicaman
.
Viskleken.... nr#1 namnen på föreslagna gm stämmer MEN då min vän är en av dom så vill jag klargöra följande: minsta pucken lämnade sin pappa, som för övrigt kom i vägen av misstag, blödandes liggandes på golvet för att sedermera fly ut genom ett fönster för att därefter larma till fienden. Min vän samt hans målis blev helt frikända fö efter endast 9dagar.
Och förövrigt vad det gäller 'what goes around comes around' så kom lille kvinnomisshandlar pucken undan lite rättvisa denna gång men det tog väl inte mer än två veckor innan svinet torska igen ?!
Fridens mvh// 1% mas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in