Flashback bygger pepparkakshus!
2013-02-02, 06:04
Medlem
Köpte en ny dator idag, och när jag startade den och anslöt till mitt internet så fungerade det utmärkt, men efter ha installerat nå program och uppdaterat rekommenderade inställningar så startade jag om datorn och nu går de tamme fan inte ansluta till "mitt" nätverk, (sitter för tillfället på grannens)

Få upp "oidentifierat nätverk" och "begränsad åtkomst" på just "mitt" nätverk, och som sagt det fungerar när jag sitter på grannes.
Har testat med gamla datorn, telefonen och ipaden, alla dom får jag kontakt och "mitt" internet fungerar perfekt..

Har letat som en galning för att lösa problemet men utan framgång, är inget snille så fattar inte allt men har provat de mesta för att få skiten att fungera.
2013-02-02, 06:58
Medlem
ritafins avatar
Fråga nr1, bor du utanför en stad?fråga nr 2,vilken operatör har du till sist har du mobil uppkoppling?sitter med ganska exakt samma problem. Sitter för närvarande och försöker hjälpa dig via min smartphone som har ta mig fan så mycket bättre uppkoppling än datorn(beklagar alla svavel med mera.
2013-02-02, 08:42
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Regelverket:

0.01. Rubrik

Trådens rubrik ska ge en rättvisande bild av vad tråden handlar om. Är startinlägget huvudsakligen en fråga ska rubriken sluta med ett frågetecken.

Samt att tråden ligger i fel forum. Det finns ett nätverksforum.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in