• 1
  • 2
2005-05-07, 18:37
Bannlyst
Ja, hur ser dessa tabletter ut, ge mig all möjlig info!
Citera
2005-05-07, 18:43
Medlem
Porrpojkes avatar
Dom jag fick var som en rosa halstablett, ganska stor...
Citera
2005-05-07, 18:59
Medlem
Rebelxs avatar
Det borde väl inte vara tabletter utan kapslar med DXM i pulverform i?

När jag beställde för länge sen fick jag det som pulver bara, smakar otroligt vidrigt så lycko er som får det på kapslar nuförtiden.
Citera
2005-05-07, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelx
Det borde väl inte vara tabletter utan kapslar med DXM i pulverform i?

När jag beställde för länge sen fick jag det som pulver bara, smakar otroligt vidrigt så lycko er som får det på kapslar nuförtiden.

Men det står tabbz, har du beställt dessa eller inte?
Har alla som beställt dessa fått rosa? Någon som inte fått rosa?
Ser dem ut som E ungefär eller inte alls?
Citera
2005-05-07, 20:21
Medlem
Rebelxs avatar
Nej jag har inte beställt dem som sagt.

Men de som säljer de här "tabzzen" borde ju antagligen fått DXMet i pulverform, och det är enklare att fylla kapslar med 500mg dxm i än börja pressa tabletter.

Ifall det inte är nån hostmedicintabletter som de säljer..? Men det skulle ju va rätt dumt o köpa såna.
Citera
2005-05-07, 20:35
Bannlyst
Alltså skit samma, jag tror inte att cyberacid sitter och stoppar i pulvret i kapslarna själv det e deamonlabs (grossisten) som skulle göra det i sådana fall och jag tror det e lättare att göra tabbs!

Så nu kan någon annan SOM BESTÄLLT DxM svara, hur ser dessa ut?????
Citera
2005-05-07, 20:42
Medlem
Rebelxs avatar
Vad spelar det för roll hur de ser ut då?

Och jag tycker du borde hålla dig till läsk och godis, tråkigt att alla droger ska bli så mainstream det är nog bara en tidsfråga innan nån fjortis OD'ar på DXM.

Tänk om man fortfarande skulle kunnat beställa svamp från Azarius o grejer... Men det blir tyvärr så att allt förbjuds när idioter inte vet vad de ger sig in på.

No offence.
Citera
2005-05-07, 20:50
Medlem
sOBErs avatar
Inget för mig, men tabbs brukar se ut som tabbs dvs halvstora kapslar med pulver och inte E-liknande.
Citera
2005-05-07, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelx
Vad spelar det för roll hur de ser ut då?

Och jag tycker du borde hålla dig till läsk och godis, tråkigt att alla droger ska bli så mainstream det är nog bara en tidsfråga innan nån fjortis OD'ar på DXM.

Tänk om man fortfarande skulle kunnat beställa svamp från Azarius o grejer... Men det blir tyvärr så att allt förbjuds när idioter inte vet vad de ger sig in på.

No offence.

Du har inte ett skit med att göra om att jag vill veta hur DxM-tabbzen ser ut!
det e inte alls för att jag ska se ut som nån fuckin' knarkar-gangster, så håll enbart käften om du inte vet vad jag undrar hur de ser ut för!

Så snälla RebelX kan du hålla käften och låta annat folk svara hur de ser ut?????
Citera
2005-05-07, 20:56
Medlem
Ganska synd faktiskt, håller med dig Rebelx att droger egentligen inte borde bli så mainstream att fjortisar vill få tag i dom...

Inget personligt mot dig Dnowis, men det är bara väldigt frustrerande när idioter OD:ar så att de blir olagliga.
Angående tabbsen så är de små, rosa och runda, smakar enligt uppgift fördjävligt i både vatten och tabb form.
Citera
2005-05-07, 20:59
Medlem
Egentligen borde man ha nån typ av obligatoriskt kunskapsprov på droger istället för åldersgräns, samt förbud mot langning.

Skulle nog minska OD:fallen en del bara folk hade den minsta aning vad de stoppar i sig.
Citera
2005-05-07, 21:13
Medlem
Rebelxs avatar
Jo DXM är det vidrigaste jag nånsin stoppat i gommen och där har det ändå passerat en del kemikalier.

Vi var tvugna att lösa upp det i vodka för att kunna dosera det, och sedan så blandade vi det med apelsinjuice lr nått..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in