2013-01-27, 00:18
Bannlyst
Den prominente användaren neeyadef är inte avstängd till synes. Han kan logga in på Flashback, men inte skriva PM eller inlägg i trådar.

Texten som kommer upp är denna:
"du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:
Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.""

Ska det vara så här? Va? Va? Titta gärna på det så fort som möjligt.

Mvh, er underdånige tjänare

PS neeyadef och jag är inte samma person, om någon skulle få för sig det. Vi pratar dock utanför Flashback, och det är så jag kommit över denna delikata information.
Citera
2013-01-27, 00:22
Medlem
Nostradumbasss avatar
Har för mig att det inte går att skriva inlägg eller PM om man fått en varning i PM utan att kvittera den. Du ska alltså inte kunna säga "Oj, jag visste inte att jag hade fått en varning!". Kanske har din bekant fått en varning som han inte har kvitterat till berörd moderator.

Om han kvitterar den och inte faller inom gränserna för avstängningar så borde han fortsättningsvis kunna skriva inlägg.

EDIT:
https://www.flashback.org/t1987041
Citera
2013-01-27, 00:25
Medlem
AbdullahSvenssons avatar
Låter som att han glömt att godkänna en varning.
Citera
2013-01-27, 00:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AbdullahSvensson
Låter som att han glömt att godkänna en varning.
Han tror inte att han har glömt att godkänna någon varning, men för säkerhets skull. Hur gör man det i efterhand? Var "sparas" den? Vad "klickar" man på så att säga för att få upp den?
Citera
2013-01-27, 00:29
Medlem
Nostradumbasss avatar
Jag har inte fått några varningar efter "kvitteringsregeln"; men länken borde ju rimligtvis finnas i det PM där varningen kommuniceras.

Be din bekant kolla sin PM-låda.
Citera
2013-01-27, 00:42
Medlem
AbdullahSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Han tror inte att han har glömt att godkänna någon varning, men för säkerhets skull. Hur gör man det i efterhand? Var "sparas" den? Vad "klickar" man på så att säga för att få upp den?

Det är ett PM.
Citera
2013-01-27, 00:44
Medlem
Sereenas avatar
Om han har bytt mailadress så måste han "verifiera" sitt konto genom att klicka i mailet han fick innan han kan posta igen.
Citera
2013-01-27, 03:00
Medlem
b0gfettos avatar
Jag ser inget konstigt på profilen iaf så tar upp det i outlaw.
Citera
2013-01-27, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Om han har bytt mailadress så måste han "verifiera" sitt konto genom att klicka i mailet han fick innan han kan posta igen.

Det här hände mig för ett tag sedan så jag skulle tippa på att det är vad som hänt TS vän också!
Citera
2013-05-18, 22:28
Medlem
Någon som vet varför jag inte kan posta i eurovision tråden?
Har inga varningar eller dylikt, men det står att jag inte har behörighet att posta.
Citera
2013-05-18, 22:31
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capperia
Någon som vet varför jag inte kan posta i eurovision tråden?
Har inga varningar eller dylikt, men det står att jag inte har behörighet att posta.
Tråden ligger i underforumet Tv-kommentatorerna. https://www.flashback.org/t1479539 står en förklaring till varför forumet kom till, vidare kan man även läsa att det krävs 1 månads medlemskap samt 50 skrivna inlägg.
Citera
2013-05-27, 13:58
Bannlyst
Hejsan , har ett liknande problem och tänkte höra om nån har någon ide om varför det är så ? Jag kan svara på massa Ämnen och sicka Meddelanden , dock kan jag inte starte att Ämne längre . Där det ska stå Starta Ämne finns inte längre bara helt borta :P

Vad ska jag göra ? Tycker det är sjukt Jobbigt att inte kunna starta ett Ämne, jag kunde ju starta ämnen i början när jag hade mitt Fb Konto men nu går finns inte den Starta Ämne saker längre
Snälla hjälp, detta är sjukt jobbigt . Är mycket Tacksam för alla Seriösa svar!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in