Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-26, 16:09
  #13
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Från liverapporteringen på gd.se:

"Rahm håller på att förpassa pucken in i målet med sitt eget ben"



Det märkliga är ändå att Brynäs med stor sannolikhet kommer att ta sig till slutspel. Väl där kommer det att bli en skrattfest. För motståndarna alltså.
2013-01-26, 16:10
  #14
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Smattrorna blir rätt tysta ja, men jag säger ju det, dom har ett reservartilleri också! När stämningen dör, då sätter trummisen och dj denny igång för att kompensera. Och dj denny, han kan skrika i högtalarna han! "Kom igen nu scandinavium, får vi höra hur det låter när 12'000 göteborgare ser på frölunda!". Också sätter smattrorna igång igen. Grattis till världens plastigaste onda cirkel!

OJOJOJ
2013-01-26, 16:10
  #15
Medlem
xurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Smattrorna blir rätt tysta ja, men jag säger ju det, dom har ett reservartilleri också! När stämningen dör, då sätter trummisen och dj denny igång för att kompensera. Och dj denny, han kan skrika i högtalarna han! "Kom igen nu scandinavium, får vi höra hur det låter när 12'000 göteborgare ser på frölunda!". Också sätter smattrorna igång igen. Grattis till världens plastigaste onda cirkel!

Haha
2013-01-26, 16:11
  #16
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Brynäs ligger under efter fyra minuter.

Avd. No shit.
2013-01-26, 16:14
  #17
Medlem
xurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Brynäs ligger under efter fyra minuter.

Avd. No shit.

Så är det när man har en av Sveriges dummaste personer i mål.
2013-01-26, 16:14
  #18
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xurra
Så är det när man har en av Sveriges dummaste personer i mål.

Dom hade nog gjort det med Honken i mål också är jag rädd för...
2013-01-26, 16:18
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Smattrorna blir rätt tysta ja, men jag säger ju det, dom har ett reservartilleri också! När stämningen dör, då sätter trummisen och dj denny igång för att kompensera. Och dj denny, han kan skrika i högtalarna han! "Kom igen nu scandinavium, får vi höra hur det låter när 12'000 göteborgare ser på frölunda!". Också sätter smattrorna igång igen. Grattis till världens plastigaste onda cirkel!
nu undervärderar du allt fyllegubbarna och mongoloiderna i klacken
2013-01-26, 16:21
  #20
Medlem
timmmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Dom hade nog gjort det med Honken i mål också är jag rädd för...

Dåligt att inte ta stolpen, men honken hade nog inte klarat det bättre nej..

Brynäs spelar f.ö. lika dåligt i egen zon som alltid.
2013-01-26, 16:27
  #21
Medlem
timmmys avatar
Bra spel av LHC i PP. Men Rahm måste återigen täppa första stolpen.
2013-01-26, 16:30
  #22
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepparkake
nu undervärderar du allt fyllegubbarna och mongoloiderna i klacken

Ja vafan, vi ska ju inte glömma att där står en hel del wt-morsor med 15-åriga döttrar också! För att inte tala om att de goa gubbarna har starkt stöd av sin juniorklack borta nedanför bortaklacken. Jag känner genast väldigt dåligt samvete för att jag haft en allt för nedvärderande ton mot detta hockeykulturens mecka! Det är tur Ahdrian m.fl lyckades få bort dom där hemska jippo-tendenserna som rådde innan på läktarn under VFIF och VFHC-kapitlena i historien!
2013-01-26, 16:34
  #23
Medlem
tcfmogs avatar
Hur dålig hade Rahm varit om han inte hade dopat sig?
2013-01-26, 16:41
  #24
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Hur dålig hade Rahm varit om han inte hade dopat sig?
Förmodligen hade han varit bättre.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback