2019-01-16, 16:04
Medlem
Ett riktigt underskattad simulator
Citera
2019-01-16, 16:22
Medlem
Hamprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bromsklossen
Hej
Vad skulle ni rekommendera för ratt paket för denna med växelspak mm vad använder ni?

Om det bara ska fungera och inga direkta krav på kvalité - Logitech G29.

Det är plastigt och jävligt men fungerar utmärkt. Kom ihåg att man behöver köpa växelspak separat och den är lika plastig om inte värre.
FFB-motorn låter och rasslar en hel del.

Vill du ha mer kvalitet så kör på en Thrustmaster TX med TH8A-shifter. Kostar mer men ger antagligen mer glädje för pengarna i det långa loppet.
Citera
2019-01-20, 18:12
Medlem
Reggaemans avatar
2 Saker

1: Vad är det för bugg som gör att man får böter för att jag har helljus på fast jag inte har det?
Jag kan ha enbart parkingsljus på och ändå få böter för detta hela jävla tiden, är det en vanlig bugg?

2: Jag är inte ett dugg insatt i online delen men kan man fuska till sig pengar och xp med Cheat Engine i Online?

Jag menar, enda skillnaden mellan online och single player är väl att vissa lastbilar styrs av riktiga människor?
Så då borde det väl inte göra någon skillnad att man fuskar till sig pengar och xp då man inte "tävlar" mot varandra som i vanliga pvp online?
Citera
2019-04-13, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
2 Saker

1: Vad är det för bugg som gör att man får böter för att jag har helljus på fast jag inte har det?
Jag kan ha enbart parkingsljus på och ändå få böter för detta hela jävla tiden, är det en vanlig bugg?

2: Jag är inte ett dugg insatt i online delen men kan man fuska till sig pengar och xp med Cheat Engine i Online?

Jag menar, enda skillnaden mellan online och single player är väl att vissa lastbilar styrs av riktiga människor?
Så då borde det väl inte göra någon skillnad att man fuskar till sig pengar och xp då man inte "tävlar" mot varandra som i vanliga pvp online?

Lite sent svar men....

1: Det är väl kanske en taskig översättning? Man kan få böter om man inte kör med halvljuset påslaget så det kanske är det som du får böter för?

2: Bäst är väl att fuska till din profil innan du går online, så att du slipper bli kickad eller bannad för att du fuskar under spelets gång. Men har du fuskat så kvittar det i onlineläget.
Citera
2019-04-13, 11:06
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lalandi
Ett riktigt underskattad simulator

Word. De utvecklar ju dessutom löpande, hypen har långt ifrån lagt sig från SSCs sida.

Först Italien, sen Östersjöstaterna, nu senast st Petersburg.
Blir riktigt sugen till och från!
Citera
2019-04-13, 14:30
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabban
Lite sent svar men....

1: Det är väl kanske en taskig översättning? Man kan få böter om man inte kör med halvljuset påslaget så det kanske är det som du får böter för?

2: Bäst är väl att fuska till din profil innan du går online, så att du slipper bli kickad eller bannad för att du fuskar under spelets gång. Men har du fuskat så kvittar det i onlineläget.

Det spelar ingen roll vilket ljusläge jag har på, parkeringsljus, halvljus eller heljus natt eller dag.
Jag får alltid böter för att jag "kör med helljus på"
Citera
2019-04-13, 15:49
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Det spelar ingen roll vilket ljusläge jag har på, parkeringsljus, halvljus eller heljus natt eller dag.

Klicka ur rutan för Trafikförseelser så slipper du böter.

https://i.imgur.com/9xPtUof.png
Citera
2019-04-13, 16:38
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:

Är det dag eller natt?
Citera
2019-04-13, 18:00
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Klicka ur rutan för Trafikförseelser så slipper du böter.

https://i.imgur.com/9xPtUof.png

Haha, fan va fult att man kan göra det...

Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Är det dag eller natt?

Som jag skrev, spelar ingen roll, jag får alltid böter iallafall oavsett om det är dag eller natt
Har provat alla olika lägen i alla typer av väder
Citera
2021-01-23, 10:54
Medlem
Önskar man kunde döda människor och bli jagad av polisen.
Citera
2021-01-24, 00:41
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2PistolerIMinBil
Önskar man kunde döda människor och bli jagad av polisen.

Har du provat GTA?
Citera
2021-03-10, 10:18
Medlem
Megalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampr
Om det bara ska fungera och inga direkta krav på kvalité - Logitech G29.

Det är plastigt och jävligt men fungerar utmärkt. Kom ihåg att man behöver köpa växelspak separat och den är lika plastig om inte värre.
FFB-motorn låter och rasslar en hel del.

Vill du ha mer kvalitet så kör på en Thrustmaster TX med TH8A-shifter. Kostar mer men ger antagligen mer glädje för pengarna i det långa loppet.
Försöker köra utan rattar o spakar dvs. mha. tang.bordet. Det går inte bra. Jag sprider bara kaos och ond bråd död på vägarna! Huuu! Måste ha en ratt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in