• 1
  • 2
2013-01-25, 23:06
Medlem
drlinkps avatar
Ni som kör med smeknamn på er pojkvän/flickvän, återanvänder ni någonsin smeknamn på er nya partner som ni använt på någon föredetta? Typ om ni tycker att något är väldigt gulligt och ni gärna vill kalla er partner för just det...

Tycker ni att det är väldigt konstigt att göra det?

Jag tror att jag har kommit på mig själv att råka använda samma på två brudar, men det är kanske rätt fucked up? Fast jag gillar det smeknamnet och vill kalla min nästa tjej för just det! Har jag ert go-ahead eller är det förbrukat för all framtid? (vill helst inte säga vad det är för jag vill ha lite exklusivitet )
Citera
2013-01-25, 23:11
Medlem
Soberphobics avatar
Är inget konstigt med det, tror många gör det. Jag gör det i alla fall.
Citera
2013-01-25, 23:12
Medlem
drlinkps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soberphobic
Är inget konstigt med det, tror många gör det. Jag gör det i alla fall.

Litegranna väldigt opersonligt bara? Jag hade tagit väldigt illa upp om jag fick veta att min flickvän kallade mig för samma sak hon kallat sitt ex...

Det känns samtidigt ganska sneaky att dölja en sån sak, i min värld är förhållanden utan hemligheter och lömskheter...
Citera
2013-01-25, 23:17
Medlem
Uppskattas inte, hade en tjej som hette Karolin men jag kallade henne för Karro. Sen tog det slut och jag blev ihop med en tjej som hette Anna fast hon blev alltid sur när man kallade henne för Karro..

Finns inget man blir så illamående av som när par går runt och kallar varandra för Babe osv.
Citera
2013-01-25, 23:21
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Det skulle jag definitivt inte uppskatta och jag skulle inte göra så själv.
Citera
2013-01-25, 23:22
Medlem
Armadass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hokar87
Uppskattas inte, hade en tjej som hette Karolin men jag kallade henne för Karro. Sen tog det slut och jag blev ihop med en tjej som hette Anna fast hon blev alltid sur när man kallade henne för Karro..

Finns inget man blir så illamående av som när par går runt och kallar varandra för Babe osv.

Ja man kan ju undra varför hon blev det..

Håller faktiskt med dig om att de gör en lite illamående, speciellt när de inte varit tillsammans speciellt länge.
Hjärtat, gumman, gubben, babe.. Alla dessa namn..
Citera
2013-01-25, 23:23
Medlem
Absolut inte, använder inte ens samma gullegull-namn på mina två små döttrar. (Pluppan och Fufflonet)
Citera
2013-01-25, 23:24
Medlem
drlinkps avatar
Vad tycker ni om "Shmoopy"?
Citera
2013-01-25, 23:24
Medlem
Har aldrig någonsin använt ett "gulligt" smeknamn på mina flickvänner. Såvida de inte har ett uttalat smeknamn. En av mina flickvänner hette Sofia och hon blev alltid kallad Fia av alla och även mig.

Förövrigt tycker jag det är rätt kasst och återanvända smeknamn om man nu gör det.
Citera
2013-01-25, 23:29
Medlem
Det beror på hur unikt det är. Saker med en viss historia bakom bör man definitivt inte återanvända.
Citera
2013-01-25, 23:45
Medlem
oryxocrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drlinkp

Fy fan vad töntigt. Hade en kille försökt kalla mig det hade jag spytt, åtminstonde hulkat. Men finns säkert tjejer som gillar sånt.
Citera
2013-01-25, 23:51
Medlem
Armadass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drlinkp

Kräktes lite, men alla tycker olika.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera