Svalde precis en snusprilla, Rapé. Detta var för en timma sen när jag klunkade cola och prillan hängde med. Inge effekter än så länge mer än att avföringen var typ vatten
Bör jag kontakta en vårdcentral? Är detta så farligt?
Svalde precis en snusprilla, Rapé. Detta var för en timma sen när jag klunkade cola och prillan hängde med. Inge effekter än så länge mer än att avföringen var typ vatten
Bör jag kontakta en vårdcentral? Är detta så farligt?
Är så rädd
Är det bara en prilla är det ingen fara, tror aldrig någon blivit dålig av det men sätt inte i dig en hel ask för då lär det väl bli värre
Inte det minsta farligt,det händer lite nu och då.
Att du har diarre är nog mest för att du är orolig att det skulle vara farligt.Stoppa in en ny snus och fortsätt med det du gjordeinnan.
Men vad fan ge dig, lär ju knappast vara någon fara hur många gånger har man inte vaknat på soffan med en rinnande prilla och hela käften full av snus som man har svalt av, man blir lite rutten i magen, thats it.
troligtvis händer inte ett skit och då menar jag det du kommer inte ens må illa eller få ont i hals eller mage om du nu är beroende
är du inte beroende så kan du råka ut för illamående spya och till och med svimma dör gör du garanterat inte såvida du inte är riktig litet barn knappt ens då
ta en ny och var glad om du är pigg om inte vänta några timmar tills det lagt sig
Jag och en polare lekte med en kortlek en gång i tiden. Den som drog lägst valör fick svälja en prilla med några klunkar vatten.
Det slutade med att jag fick i mig sju stycken snusprillor och jag mådde inte det minsta illa. Inga bieffekter fick jag heller. Så nej, en prilla borde inte vara några problem.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!