Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-29, 21:36
  #229
Medlem
YoDudes avatar
Omogna ungar som oftast kommer med sånt här beteende, typsikt LoL communityn.
Citera
2013-01-30, 09:10
  #230
Medlem
En moderator ska kanska uppdatera trådrubriken och ändra från "en svensk" till två personer varav en är Khaled Abusagr.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5421731
Citera
2013-01-30, 10:22
  #231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Du behöver inte ens fela för det, det räcker att någon har en annan åsikt om hur någonting ska göras och shitstormen är igång, som tur är verkar de flesta iallafall vara öppnare för saker som skilljer sig från hur man skulle gjort själv, och de flesta brukar inte heller börja flama för ett misstag, sålänge det inte är att det är uppenbart att man fått en riktigt värdelös fan på laget som kommer få en att förlora nästan garanterat

Inte så överdrivet kul att veta att man kommer spendera minst 20 minuter på en praktiskttaget uppgjord match där man förlorar.

Precis, köper man inte samma item som de skulle gjort om man spelade med denna gubbe då blir det direkt, noob, eller why you buy that item?
Eller andra saker som bara är sjukt irriterande, när jag spelade varus häromdagen o missade min pil under en hektisk fight bot så kommer en jävla kommentar från riven top: Nice arrow varus.. folk verkar inte förstå att man spelar i samma lag..
Citera
2013-01-30, 15:27
  #232
Medlem
Geblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killa_Mike
En moderator ska kanska uppdatera trådrubriken och ändra från "en svensk" till två personer varav en är Khaled Abusagr.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5421731


Lustigt att journalisten "glömde" bort detaljen om de rasistiska uttalandena, och antisemitismen han spytt ur sig. Hade det förstört bilden av att rasism bara är vit mot övriga folk?

Tycker även att det är kul att det här får genomslag i nyheterna, det är allt för lite dataspel i tidningarna idag.
Citera
2013-02-01, 19:38
  #233
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Om du inte visste det så är en stor del av FBs användare intresserade av spel, i olika mått. Du hittar dom överallt, i droger som bland matlagning.

Tja, du har säkert rätt i att det finns fler borttappade spelare som personen i fråga, förstod du ens mitt inlägg grabben?
Citera
2013-05-11, 02:36
  #234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jokernz
Äh LOL av alla spelen verkar de faktiskt uppföra sig mer än andra strategi spel av samma typ av slag.

Mycket gl&hf från början


Folk kan säga det för Got lags & Have feeders
Citera
2013-06-12, 10:19
  #235
Medlem
dawthedudes avatar
Jag antar att det är på detta sätt just för att när man spelar så är man så oerhört beroende av sina teammates och deras prestationer. Det spelar i stort sätt ingen roll hur bra det går för en enstaka person, utan det är snarare tvärt om att det kan gå bra för alla förutom en person och då sabbar den individen för hela laget.

Folk vill vinna och i de fallen som man spelat otroligt bra men ändå måste ta en förlust på grund utav någon som är helt reckless eller bara oskillad och det har folk svårt att hantera.

Jag spelar mest med full pre-made, eller åtminstone iaf 3-4 och då blir det sällan dessa problem. Folk kan lacka och flama på randoms utan skuldkänslor eller liknande, och har märkt när man spelar själv med 4 andra randoms så förekommer en hel del konflikter.

Folk är uppenbarligen rubbade på ett eller annat sätt om det är så att dem inte kan spela några matcher utan att flippa ur på mot/medspelare.

Men som det står i den där artikeln att han killen håller rekord för flest negativa kommentarer så måste han vara helt efterbliven bara.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback