• 1
  • 2
2005-05-05, 21:28
Medlem
Lägger ett av mina första inlägg här nu idag och inleder med en liten fråga. Då ämnet innefattar såväl centralstimulanta droger och benzo så testar jag att lägga det under övriga droger, nog talat om detta.

Saken är den att jag för några timmar sedan 6h? fick i mig ett gäng "gröna" ... känner inte av dem längre men frågan gäller huruvida det är ok att nu senare på kvällen inta lite vaket?

Rent generellt så måste jag med min något ringa erfarenhet gällande denna blandning av droger säga att neråt och uppåt inte direkt borde vara överdrivet kompatibla? Rätt, fel?

Så till frågan utan vidare svammel ... kan denna mix på någon sätt få mig att må dåligt eller rent utav skada mig?

Hoppas på ett snabbt svar av någon av er gamla rävar som varit med ett tag och vet vad som gäller.

/MVH
Citera
2005-05-05, 21:40
Medlem
Lite pinsam post efter att jag ögnat igenom posten "Mest narkotika under ett dygn? "

Som sagt ... efter att ha läst historierna där så kan jag förmodligen känna mig rätt lugn, och även för att uttrycka det milt lite bortgjord ... hahahhahahaha.... jaja det får man väl ta antar jag ...

Peace brothers and sisters!

/MVH
Citera
2005-05-05, 22:24
Medlem
Unbalanceds avatar
hehe, gött med roppar!

Ja du kan blanda, amfetaminet kommer antagligen ta över ruset -
men du kommer fortfarande vara skönt fluddrig i skallen .
Jag älskade att ta några pannor tjack varva detta med att knapra
fludder som Xanor,Roppar & Iktorivil... riktigt skönt rus får man!

Det är mycket snack om att det är farligt att blanda uppers & downers,
farligheten ligger i att dom kan potentiera varandra .
Som ett exempel;
En speedball innehållandes Heroin & Kokain, skjuter man i sig en sådan
så potentierar ofta dé båda varandra en aning .
Även fast man kanske inte känner heroinet i början, många
får för sig att ta mer Heroin än dom brukar för dom tror
att Kokainet ska ta över annars... felfelfel.
Citera
2005-05-05, 22:47
Medlem
Tack för ett snabbt svar ...

Speciellt uppskattat när det kommer från en kille som jag verkligen har fått för mig att han vet vad han snackar om
Citera
2005-05-05, 23:10
Medlem
Unbalanceds avatar
Tackar,
Jag baserar det mesta jag skriver på egna erfarenheter,
så jag sitter aldrig och ljuger & talarosanning .
Citera
2005-05-05, 23:18
insomnias avatar
Drog i mig ett gram tjack och avslutade det med... ca 13 gröna roppar. Kan säga att jag inte kommer ihåg mkt, men fyfan vad roligt vi hade efter ett snack med polarna och påminnelser från massa andra. Men jag gjorde en massa grejer som jag inte alls är stolt över.
Man sover dessutom mkt gott.
Citera
2005-05-06, 01:06
Medlem
Unbalanceds avatar
Hehe,
Det var en redig kravall med roppar du knaprade!
Bara tanken utav dom små gröna liven får min mun att vattnas!
Citera
2005-05-06, 01:15
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Hehe,
Det var en redig kravall med roppar du knaprade!
Bara tanken utav dom små gröna liven får min mun att vattnas!

Ett enda stort moln, men fyfan vad kul vi hade. The aftermath är inte bland det roligaste jag varit med om, men det var en väldigt lyckad och rolig kombination.

Orkar inte dra historian. För jävla mkt som hände.
Citera
2005-05-06, 01:27
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Ett enda stort moln, men fyfan vad kul vi hade. The aftermath är inte bland det roligaste jag varit med om, men det var en väldigt lyckad och rolig kombination.

Orkar inte dra historian. För jävla mkt som hände.

Nej fan nu vill jag höra!
Skriv gärna ner den när du orkar, alltid kul att läsa rapporter!
Citera
2005-05-06, 02:10
Medlem
Avgrunds avatar
blanda är ingenfara. fast du kommer inte känna av ropparna något alls under tjack ruset i princip så det är ganska onödigt. därimot dagen efter när At'n ( om den kommer ) är det säkert fin fint att droppa några roppar och softa i soffan
Citera
2005-05-06, 02:26
insomnias avatar
Okej, skriver ner det jag kommer ihåg.

Detta vart andra gången jag tog tjack, men första gången räknar jag inte då det bara var en lina, jag kände inget alls och somnade utan problem efter.

Jag fick en gubbe tjack gratis av en polare och skulle ta tjack, i små pappersbollar hos min dåvarande flickvän.

Börjar med 0,3 g, efter en halv minut får jag en otroligt skön känsla, kände mig lugn i varenda kroppsdel, vart hela avslappnad och inte stirrig överhuvudtaget, detta höll i sig en 20 minuter kanske, sen så kände jag inte så mkt mer. Kände mig immun mot det. Rökte lite hasch emellanåt som vanligt.

Efter 2 timmar tar jag en 0,3 till, verkar en kort stund men försvinner rätt snabbt igen. Efter en timme tar jag det sista och är rätt missnöjd då jag inte känt så mkt.

Så jag kallar över 2 polare och ber dom ta med lite roppar. De tar med sig 15 st.

Vi rullar holk efter holk och käkar 5 var, flickvännen käkade inget. Nu börjar minnesluckorna. Har tydligen börjat bråka med flickvännen, anklaga henne för otrohet och annat skit.

Så vi sticker ut för att fixa mer roppar. Kommer inte ihåg mkt men vi skrattade konstant, så vi beger mot en snubbe som skall krita till oss. Trots att jag har 700 spänn i fickan, men det vet jag inte ens om, för att jag är så jävla borta.

Vi kastar stenar på hans ruta och klockan är runt 1-2 på natten, han kommer ut i rutan och skäller och kallar oss pundare. Vi ber honom slänga ner lite roppar och efter en 10 minuters gnäll från vår sida får vi vår vilja igenom. Han slänger ner 20 st har jag för mig. Då tryckte jag snabbt i mig 8 och lät dem dela på resten.

Vi går runt och skrattar och det enda som vi alla kommer ihåg är när en av polarna trillar ner i en buske, följt av att min polare ramlar ner på honom och jag på dem. Vi ligger där och skrattar som dårar.

Då stack vi tillbaks till min flickvän. Sitter där och röker lite holk, sen så dumpar jag bruden och vi sticker till Preem för att köpa ngt att äta.

Hittills har allt varit kul och så, men vem stöter man på inne i Preem? Min morbror som direkt drar med mig hem till honom, dagen efter är bland det värsta som har hänt mig. Men det har inget med denna lilla resa att göra.

När jag snackade med polarna någon dag efter så får jag höra att en av dem hade hamnat på sjukhus och fått ngn spruta, vad för spruta vet jag inte.
Men det roliga är att han trodde att ngn pundare har tryckt i honom tjack eller heroin och sen satt ett plåster över.
Stackars grabb, han är inte särskilt smart.

Och de 700 kronorna jag hade, var spårlöst försvunna.
Citera
2005-05-06, 03:34
Medlem
Då börjar det bli dags att avsluta kvällen :)

Som många helt riktigt uttalat tog tjacket i princip helt över flöddret ... hur som helst så börjar klockan bli mycket nu och inte särkskilt mycket mer verkar komma att hända ikväll. Tjejen har för övrigt påtalat att jag lovat att ta hand om tvätten.

Tvättiden?

Kl 07.00... hahaha. Vad gör man då bröder och systrar?

Man ställer väckarklockan på 06.50 och tackar sin lyckliga stjärna för att det ligger 5 små gröna godingar och bara väntar på att bli ätna ...

Ser fram mot en skön natts sömn eller åtminstone det som är kvar av den...

Lär ju va en skön syn nere i tvättstugan om 3 timmar ... hahahhahaha

jaja take cara allesammans och tack för svaren !

/MVH
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in