• 1
  • 2
2013-01-25, 00:14
Medlem
Wentons avatar
Ta inga fler lån. Går alltid att sälja av grejer. Annars ser jag fram emot att se dig och din sambo på TV3 snart
Citera
2013-01-25, 06:49
Medlem
Ta för guds skull inte mer lån. Sälj en av telefonerna, se över dina övriga kostnader men viktigast av allt är att du ser till att din brud drar in mer pengar än vad hon själv drar in. 1000kr täcker ju knappt en persons matkostnader. Dvs du går back på att vara ihop med henne.
Citera
2013-01-25, 08:11
Medlem
Din flickvän får helt enkelt gå till Arbetsförmedlingen och skriva in sig. Efter 3 månader då kan hon få 3500 minst tror jag om inte hon har fått ett jobb.

Prata med din syster och se om du kan betala henne lite senare då det inte går ihop.
Citera
2013-01-25, 12:55
Medlem
Spontant skulle jag säga att man inte ska ta ytterligare ett lån ifall man redan har flera lån.

Jag vill inte vara taskig men jag är trött på folk i din situation. Dvs på folk som har en mindre bra ekonomi och sedan går och köper något onödigt dyrt, i ditt fall ett par överdyra fälgar. Sedan sitter man i en klurig ekonomisk sits.

Lån är inte till för småsaker som fälgar. Och nej, du bör ej ta ytterligare ett lån.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in