Citat:
Ursprungligen postat av
Incipio
Smartcast och slå sönder tangentbordet, vänta på lategame om du får pisk i lanen och carrya oavsett om du har 3 cs och 0-23-0.
Hann bara med ett game med ryze igår men fan vad kul det var. Inte direkt van vid smartcast men det gick riktigt bra, känns givet nu. Gick jämt ut i lane mot äckel-trynda men krossade tfs när de valde att focusa allt förutom mig. Kommer spelas mycket känner jag
Citat:
Ursprungligen postat av
irken
Ska du köra Ryze toplane så som Flame & shy med mera gör så gör man som följade;
0/9/21, alternativ 9/0/21. Och dem spelar exakt med dem runorna du har tänkt
Rent generellt så rushar du en RoA och sen köper du Spirit visage, och SEN Seraph's. Ryze kommer göra mera damage med den builden än en ryze med roa & sen Seraph's.

Körde 9/0/21 igår fast kanske bort kört 0/9/21 istället, dog lite för mkt och förlorade tornet fast vann i farm och ungefär lika många kills. Byggde lite konstigt iom att jag hatar trynda, tear -> ninja tabi -> glacial shroud -> roa -> spirit visage (ap mid + fiddle jungle) -> seraphs. Det tråkiga är ju att gamet tenderar att ta slut när man känner sig som starkast. Men fan vad skoj det var, och dessutom fick jag en ursäkt att köpa ryze-skinnet som är on sale.