Citat:
Ursprungligen postat av trippeltippex
Thresh känns ju väldigt OP. Utgår från att hans W kommer nerfas något gällande range...
Nja, kört några games mot/ haft honom i laget, och av det jag kan se är han inte jätte op. Visst, om man kollar på kitet så verkar det väl sjukt bra, men verkar vara svårt att få det "rätt". Ultin kan vara ganska svår att få in i och med den korta rangen på den.
Är det en bästämd range på W då man kastar den? Eller kan man själv bästämma vart den ska landa? De flesta lanterns hamnade nämligen lååångt bakom mig då de väl användes under matcherna. = med att de blev ganska värdelösa då långt=ute ur shielding range...
Har inte köpt honom själv, men är han så svårspelad? Känns som Q har sjuk långsam animation, Svårt att plocka souls utan att zonea motståndarna etc. De som jag sett köra honom idag har slutat på 0/16/15 i snitt vilket är lite väl många deaths tycker jag. Till och med min RL polare hade rejäla problem med honom ,trots att han klarar av de flesta andra champs bra.
Tycker att de ska buffa storleken på hans W, lite svårt och trycka på den mitt i en fight då hela motståndarlaget står på den..