Tjenare FB!
Är i det så fint kallade "ELO HELL"..
Eller antar att jag är det iallafall.
Detta grundar jag min teori på. Jag är ingen s.k rage kid, ligger nästan alltid på plus stats. Brukar försöka peppa igång teamet när dom gråter över att vi inte fick firstblood eller att dom andra fick Baron eller dyl.. Sjukt irreterande, Tog mig ur bronze ganska fort.. Anledningen till att jag började där var för att jag lirade som en idiot förra season typ 50 wins 80 lose, Ja ni vet satt och trollade och tänkte inte mer på detta. Nu efter lite normals och mycket lirande på andra accounts så har jag börjat gilla detta spelet mer och mer. Har funderat på att skapa ett nytt account bara för att dra mig till guld fort som fan. Men jag orkar inte levla upp ett nytt och har massor med skins och runes på detta account. Har fått höra från många diamond/plat polare att dom tycker jag lirar väldigt bra.
Och detta är när vi kört ranked 5v5 teams osv.
Jag mainar Ad carry och min fråga nu efter denna poetiska text är ifall någon helt enkelt vill börja duoqa med denna silver krigare. Ligger just nu i Silver II men har pendlat från Silver I till Silver III väldigt mycket. Så är det någon vänlig själ i Silver+ Som vill börja duoqa helst köra support, Fast spelar inte så stor roll ifall ni kör något annat och jag behöver köra t ex. Support. Vill bara ha någon att lira med eftersom det ökar ens chanser på många sett.
Region: EUWest.
Rating: Silver II
Ålder: 19
Skill: Sägs vara bra
Skulle vara riktigt bra om ni har skype eller ts eller dyl.
Hör av er i PM om ni är intresserade så får ni mer uppgifter som skype och summonername.
Ha deet

!
PS: Är kille.
EDIT: Såg att texten va sjukt lång.
Sumering: Behöver en duoq partner. Skill relativt hög. Lirar i silver allt från silver och uppåt accepteras. Skype / Ts viktigt. Lirar på EUwest
PMA för mer info