2013-05-11, 01:17
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnyrosa
vilken ad carry tycker ni är bäst just nu ?

Varus, cait, draven och tristana (i den ordningen) är top tier. Ez, mf, vayne, twitch och kog är ungefär lika bra men passar inte riktigt i lika många variationer av comps.
Citera
2013-05-11, 01:20
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Har börjat RP:a folk nu som fan sedan man blev bannad. Så fort jag ser någon klanka ner på en lagkamrat eller mig själv så ser jag till att skriva en köttig och matig text om hur denna personen borde bestraffas. Jag får den där glöden i ögonen varje gång jag får sätta mig ner och skriva i hopp om att denna spelare blir avstängd under en period. Är systemet påträngande urkorkat så får man väl utnyttja sina spelkort.

Du kan bli bannad för att reporta för mycket i onödan.
Citera
2013-05-11, 01:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSweeneyTodd
Du kan bli bannad för att reporta för mycket i onödan.
Ser självklart till att göra det bara på folk som beter sig illa. Kallar andra "noobs" är en anledning tycker jag (eftersom jag själv blev bannad för att skriva det så ska fan dom smaka bly !! ).
Citera
2013-05-11, 01:26
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnyrosa
vilken ad carry tycker ni är bäst just nu ?
Beror väll lite på vilka man möter & vilka man spelar men, Varus, Draven, Tristana, Twitch & Caitlyn är ju toptier. Går inte riktigt säga att Vayne eller Kog är dåliga heller då dem är riktigt bra med, men det känns som om både Ezreal har tappat lite väl just nu, men han fungerar fortfarande.
Citera
2013-05-11, 01:28
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ser självklart till att göra det bara på folk som beter sig illa. Kallar andra "noobs" är en anledning tycker jag (eftersom jag själv blev bannad för att skriva det så ska fan dom smaka bly !! ).

Se till att reporta endast om de någon inte följer summoners code. Om en spelare går från att reporta var 20e game till att reporta 3-4/game lär de uppmärksammas.

Citat:
Ursprungligen postat av irken
Beror väll lite på vilka man möter & vilka man spelar men, Varus, Draven, Tristana, Twitch & Caitlyn är ju toptier. Går inte riktigt säga att Vayne eller Kog är dåliga heller då dem är riktigt bra med, men det känns som om både Ezreal har tappat lite väl just nu, men han fungerar fortfarande.

Han har ju tappat som fan nu på sistone för att alla som spelar han ska köra "Blåa builden" och utnyttjar det inte till fullo
Citera
2013-05-11, 01:32
Medlem
irkens avatar
Citat:
Han har ju tappat som fan nu på sistone för att alla som spelar han ska köra "Blåa builden" och utnyttjar det inte till fullo
Alltså, builden är ju OK om man är före i lane & så, men vissa spelare verkar inte förstå att när den hamnar efter så gör inte den builden så dem kommer kunna komma före igen heller - det är tråkigt, men på ett sätt är det väll kul också, att alla inte kör samma "vanliga" adc build med, men.. ja.
Till exempel ser man ju ezreal's som köper tear i lane och tror dem är mycket starkare än vad dem faktiskt är.
Citera
2013-05-11, 01:35
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Alltså, builden är ju OK om man är före i lane & så, men vissa spelare verkar inte förstå att när den hamnar efter så gör inte den builden så dem kommer kunna komma före igen heller - det är tråkigt, men på ett sätt är det väll kul också, att alla inte kör samma "vanliga" adc build med, men.. ja.
Till exempel ser man ju ezreal's som köper tear i lane och tror dem är mycket starkare än vad dem faktiskt är.

Nej precis, väldigt "Swingy" som Jatt nyss sa i Lcs promotion.

Men samtidigt dom som rushar Iceborn och tror de ska kötta sönder. Armorn gör ju att man kan 1v1a en adc om man spelar korten rätt men.
Citera
2013-05-11, 01:38
Medlem
irkens avatar
Citat:
Nej precis, väldigt "Swingy" som Jatt nyss sa i Lcs promotion.

Men samtidigt dom som rushar Iceborn och tror de ska kötta sönder. Armorn gör ju att man kan 1v1a en adc om man spelar korten rätt men.
Jo, exakt. Alltså, det beror ju mycket på vad den andra ad carryn har också. En twitch med IE och en ezreal med Iceborn så kommer ju troligtvis twitch vinna den fighten dem flesta gångerna.. Menmen.
Citera
2013-05-11, 01:51
Medlem
bananingvars avatar
Citat:
Har börjat RP:a folk nu som fan sedan man blev bannad. Så fort jag ser någon klanka ner på en lagkamrat eller mig själv så ser jag till att skriva en köttig och matig text om hur denna personen borde bestraffas. Jag får den där glöden i ögonen varje gång jag får sätta mig ner och skriva i hopp om att denna spelare blir avstängd under en period. Är systemet påträngande urkorkat så får man väl utnyttja sina spelkort.

Tristana borde nerfas enligt mig. Vayne är galen redan efter 20 minuter in i spelet.
Lust att länka ditt case eller?
Citera
2013-05-11, 02:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bananingvar
Lust att länka ditt case eller?
Kan skicka det i pm om du vill eller vill du tvunget diskutera det öppet?

Ett roligt exempel är när jag säger i laget: "FUCK THEM IN THE ASSES"

Det är ju i ren laganda jag skriver detta. Det roliga är att fienden har rapporterat mig. Dom har inte ens sett vad jag har skrivit ? Inte en enda från mitt lag rapporterade mig i den speciella matchen..

Sen skriver jag "kill the insect" och då syftar jag på Kha men de rioters utan hjärnbalkar förstår väl inte skillnaden där antar jag.
Citera
2013-05-11, 06:38
Medlem
Tjenare FB!

Är i det så fint kallade "ELO HELL"..

Eller antar att jag är det iallafall.
Detta grundar jag min teori på. Jag är ingen s.k rage kid, ligger nästan alltid på plus stats. Brukar försöka peppa igång teamet när dom gråter över att vi inte fick firstblood eller att dom andra fick Baron eller dyl.. Sjukt irreterande, Tog mig ur bronze ganska fort.. Anledningen till att jag började där var för att jag lirade som en idiot förra season typ 50 wins 80 lose, Ja ni vet satt och trollade och tänkte inte mer på detta. Nu efter lite normals och mycket lirande på andra accounts så har jag börjat gilla detta spelet mer och mer. Har funderat på att skapa ett nytt account bara för att dra mig till guld fort som fan. Men jag orkar inte levla upp ett nytt och har massor med skins och runes på detta account. Har fått höra från många diamond/plat polare att dom tycker jag lirar väldigt bra.
Och detta är när vi kört ranked 5v5 teams osv.

Jag mainar Ad carry och min fråga nu efter denna poetiska text är ifall någon helt enkelt vill börja duoqa med denna silver krigare. Ligger just nu i Silver II men har pendlat från Silver I till Silver III väldigt mycket. Så är det någon vänlig själ i Silver+ Som vill börja duoqa helst köra support, Fast spelar inte så stor roll ifall ni kör något annat och jag behöver köra t ex. Support. Vill bara ha någon att lira med eftersom det ökar ens chanser på många sett.

Region: EUWest.
Rating: Silver II
Ålder: 19
Skill: Sägs vara bra

Skulle vara riktigt bra om ni har skype eller ts eller dyl.

Hör av er i PM om ni är intresserade så får ni mer uppgifter som skype och summonername.

Ha deet !
PS: Är kille.

EDIT: Såg att texten va sjukt lång.

Sumering: Behöver en duoq partner. Skill relativt hög. Lirar i silver allt från silver och uppåt accepteras. Skype / Ts viktigt. Lirar på EUwest

PMA för mer info
Senast redigerad av JulieDubstep 2013-05-11 kl. 06:41.
Citera
2013-05-11, 10:46
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JulieDubstep

Goddag Julie! Ledsen att säga det här då du verkar ha allting klart för dig osv, men om du är en spelare som söker en spelare så är du tyvärr i fel tråd (https://www.flashback.org/t1926377). Jag kommer dock tipsa en polare om dig eftersom han är en support som whinar att det inte går att klättra som support
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in