2013-04-30, 11:32
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Jag kan sätta pegnar på att den dyker upp fredag, av någon anledning har de valt att patcha in den med weekly patch men releasar den samtidigt på alla ställen..

Fredag, mark my words.
I och med att det är en rätt stor patch som kan ha buggar och så kan andra problem uppstå, så jag förstår att dem väntar med att släppa henne tills dem iaf sett så allting fungeraR OK.
Citera
2013-04-30, 11:43
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
I och med att det är en rätt stor patch som kan ha buggar och så kan andra problem uppstå, så jag förstår att dem väntar med att släppa henne tills dem iaf sett så allting fungeraR OK.

Jo fast i detta är inte första gången, det känns som att de gör det för att få en balans mellan na/eu/asien, men det är klart. Det kan vara fel.
Citera
2013-04-30, 13:08
Medlem
.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Fan vad soft att kunna köa för ARAM
fan vad detta lär vara roligt!
Citera
2013-04-30, 13:08
Medlem
Benshies avatar
Drog en Aram Queue, blev skitglad när jag insåg att ingen lär väl dodga nu.. 10 sec senare blev jag utkastad.
Citera
2013-04-30, 13:15
Medlem
Skywallkers avatar
sejuani har blivit sjukt populär nu!
Citera
2013-04-30, 13:17
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benshie
Drog en Aram Queue, blev skitglad när jag insåg att ingen lär väl dodga nu.. 10 sec senare blev jag utkastad.

Folk dodgar fortfarande, men fördelen är att busterleaver sköter det, så de får cpköer senare och lär sig. Det är ingen quickfix.

Btw så snackar de i patchvideon om två nya items, jag kan bara hitta ett...

Det där hornet som ger movespeed på use.
Citera
2013-04-30, 13:30
Medlem
Benshies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Folk dodgar fortfarande, men fördelen är att busterleaver sköter det, så de får cpköer senare och lär sig. Det är ingen quickfix.

Btw så snackar de i patchvideon om två nya items, jag kan bara hitta ett...

Det där hornet som ger movespeed på use.

Det jag reflekterade över var att de nämnde två, och visade ett..
Såg även nu när jag gjorde ett custom game att det står vart man ligger till ranked istället för ens normal wins Oo
Citera
2013-04-30, 13:32
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Det jag reflekterade över var att de nämnde två, och visade ett..
Såg även nu när jag gjorde ett custom game att det står vart man ligger till ranked istället för ens normal wins Oo

Jo precis, de säger att de visar ett av två items, och jag kollade innan jobbet imorse, och kunde bara hitta ett nytt.. Så jag är väldigt nyfiken på vad mer det kan vara.
Citera
2013-04-30, 13:53
Medlem
Overminds avatar
Här har man spelat trundle som satan under lång tid. Nu med reworken så skall ALLA köra trundle. Blir så jävla irriterad.
Citera
2013-04-30, 14:00
Medlem
Benshies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Här har man spelat trundle som satan under lång tid. Nu med reworken så skall ALLA köra trundle. Blir så jävla irriterad.

Det är väl ganska självklart att man vill testa han hur han är efter rework ?
Citera
2013-04-30, 14:52
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Det är väl ganska självklart att man vill testa han hur han är efter rework ?

De flesta har inte ens hans traditional skin som man får om man haft han tidigare. Frågar de flesta då de instalockar på Trundle men nej då, det har dem icke.
Citera
2013-04-30, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
De flesta har inte ens hans traditional skin som man får om man haft han tidigare. Frågar de flesta då de instalockar på Trundle men nej då, det har dem icke.
Du får leva med det i nån vecka sen blir det som vanligt igen
Senast redigerad av anlu 2013-04-30 kl. 15:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in