Lirar mycket AP nasus top nu, har inte vågat ge mig in på ranked än men har ett par games i draft. Riktigt rolig och sjukt stark 1v1 redan från lvl 3 om man börjar med redpot och ignite

Är väl inte direkt top tier men man gör riktigt mycket skada med sin ulti om man kör mpen! Träffade på deras dyngtankiga lee sin och xin shao(båda average score) som satt med rätt go dmg då de carryade sitt lag. Dock åkte de på smisk 2v1 och det ledde till att xin dog och lee flashade.
Kommer väl genast komma massa människor som säger hur mycket bättre han är i junglen o.s.v. Och jag säger inte emot, dock är han fan så rolig och bra mycket starkare som AP top än vad många tror.
Grym clear, ulti cirka 8 procent av deras max hp med lite ap och healar magiskt med spellvamp. Kombinera det med rylais och du har ett aoe monster med slow och grym regen.
Rekommenderar tankigt med mpen, dänga in lite ap med.
Grym känsla att ghosta runt i deras lag och se deras hp smälta!
Rolig champ som jag anser är helt klart viable, är väl ganska svårt att döda ett target som försöker fly men det har å andra sidan aldrig varit Nasus starka sida. I teamfight vägs dock allt detta upp och jag rekommenderar er att prova det!