Citat:
Ursprungligen postat av Filipsrbin
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Quinn som ad är bara värdelös ju. Ska du göra din E för att döda en cait eller vadå? Mjo, q är väll bra men den är väldigt lätt att dodgea också. Och på tala på hennes värdelösa ulti med..
Förstår inte varför den är värdelös? Du får en insane attack speed och det är bara att E:a fram till motstånader och blinda h*n så är det liksom vunnet (iallafall så som jag gör, vet inte hur du själv gör). Kanske bara jag som mött dåliga motståndare men jag vinner oftast games som quinn. Kan dock säga att hennes early game är meh men lategame är hon riktigt stark
Pratar du om ultin eller vad pratar du om? Ja, alltså. Gör du så i en teamfight så kommer du bli instatgibbad bara. Antagligen du som bara mött dåliga motståndare.
Ska vi jämföra den ad carry med näst lägst range så är det Vayne, och hennes lategame är ett av det bästa för AD carrys och det kan du ju knappast säga om quinn's lategame. Sen om du fick välja en ulti som en annan ad carry har så hade du nog valt den istället för quinn's. Att behöva "gå" in i hela teamfighten som ad carry för att man är i melee form tar ju bort hela grejen med ad carrys. Är ju av en anledning man inte kör en ad melee carry (fiora, trynda eller yi) botlane.
Jag skulle nog säga att det är tvärtom lol, att hennes earlygame är bättre än hennes lategame. Hon är ju ingen hypercarry, utan mera en Jayce. Samma sak med honom, är av en anledning man spelar honom toplane och inte som ad carry. Visserligen går det göra honom som ad carry, men ja.
För övrigt så kommer du ju att förlora varenda trade earlygame för motståndarna har högre range så dem kan "chippa" på dig. Varje gång du ska csa så lägger dem 1-2 aa's på dig.