2013-03-19, 16:23
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
Det jag menar är att för att få den spärren på ditt konto så måste du ha blivit straffad av tribunal och det känns som bara 3/10 spelare hamnar i tribunal när alla tio egentligen förtjänar det. Därför kommer endast tre personer få den spärren på sitt konto(om de nu möter kraven).

3/10 var bara ett exempel jag tog, ingen fakta.

Enskilda företeelser hamnar inte i tribunal, men alla som fortsätter me toxic hämnar där förr eller senare. 10/10,
Citera
2013-03-19, 16:29
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Rätt tydligt att jag inte hör hemma där jag är när jag vinner min lane 99 utav 100. Och oftast går ut med stats som 15-2 eller liknande. Jag har Typ 4/5:1 i ratio på alla champs jag lirar. Det handlar bara om att ha tiden att orka nöta och spela tusen matcher för att nå dit man vill. Det är det som är felet med laddern, man måste ha motivation att orka spela 8 timmar om dagen för att hamna där man egentligen ska vara.
Fast hör du inte hemma där så skulle du inte vara där heller.
Jag lånade en kompis account som är bronze 3, jag spelade 12 matcher, och jag har vunnit alla tolv. Accountet är i bronze ett just nu med 57 LP. Nötte knappast 8 timmar om dagen för att få upp accountet heller. Du kan ju titta själv; http://www.lolking.net/summoner/euw/24802837#history

Jag har inte carryat alla matcher, men dem flesta har jag faktiskt caryat. Tycker laddern inte har några "stora" fel just nu så..
Senast redigerad av irken 2013-03-19 kl. 16:31.
Citera
2013-03-19, 16:32
Medlem
Salorms avatar
Apropå items, satt och gluttade på Wingsofdeath igår som spelade Vlad mot en Rengar (Silsol) top och han gick det där jungleitemet för 800 guld efter ett tag. Han nämnde att det är helt sjukt bra i laningphase då man får 50AP och massa annat skräp.

Han var förövrigt nästan lika bra som mig på Vlad, jag hör dock hemma i Diamond, men spelar ju inte ranked..
Citera
2013-03-19, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Fast hör du inte hemma där så skulle du inte vara där heller.
Jag lånade en kompis account som är bronze 3, jag spelade 12 matcher, och jag har vunnit alla tolv. Accountet är i bronze ett just nu med 57 LP. Nötte knappast 8 timmar om dagen för att få upp accountet heller. Du kan ju titta själv; http://www.lolking.net/summoner/euw/24802837#history

Jag har inte carryat alla matcher, men dem flesta har jag faktiskt caryat. Tycker laddern inte har några "stora" fel just nu så..

Tycker det här systemet är perfekt, nu får jag verkligen möta jämnbra motståndare. Vill jag ha en utmaning så kör jag bara duo med polarn som är Bronze 1 (Är själv typ bronze 4-.-).

Lyckas få 2-3 vinster i rad hela tiden, när jag väl kommer på promotion position så förlorar jag 2 raka och måste jobba mig upp igen. Är fan värsta jojon här

Ingen som sugen att köra duo? (a)
Citera
2013-03-19, 16:45
Medlem
Jag vet inte vad jag gör för fel, jag slutar top med ca 200 cs efter 20-22 minuter, går oftast 0/0/0 eller 1/0/0, outfarmar med minst 100 cs. Roamar lanen och slutar på typ 2/0/4 och ger 4 kills till laget. Jag tycks ändå aldrig vinna, hittar inte mina egna misstag.
Tips på att upptäcka misstag eller tips på vanliga misstag, min laning phase är alltid perfekt, men efter kan jag inte fortsätta carrya.
Citera
2013-03-19, 16:56
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Jag vet inte vad jag gör för fel, jag slutar top med ca 200 cs efter 20-22 minuter, går oftast 0/0/0 eller 1/0/0, outfarmar med minst 100 cs. Roamar lanen och slutar på typ 2/0/4 och ger 4 kills till laget. Jag tycks ändå aldrig vinna, hittar inte mina egna misstag.
Tips på att upptäcka misstag eller tips på vanliga misstag, min laning phase är alltid perfekt, men efter kan jag inte fortsätta carrya.

I can spectate one of your games and maybe i can see something, add me ingame (eu-west) Daddeli
Citera
2013-03-19, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfblood
Ovärd Singed nerf, han är ju knappast OP bara man kontrar och spelar hyffsat smart.

Ovärd? Knappast. Snubben köper RoA och Boots så kan du inte döda han om du inte är 3 pers, eller har ett lag med hyfsat CC.. däremot att de nerfade J4 var ovärt.
Citera
2013-03-19, 17:05
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kesopojken
Ovärd? Knappast. Snubben köper RoA och Boots så kan du inte döda han om du inte är 3 pers, eller har ett lag med hyfsat CC.. däremot att de nerfade J4 var ovärt.

To be honest, i can't see any nerf on j4, the reduced armor does not effect him that much. He is one of my main chars and the bonus health on the shield is kind of nice since i like putting some points into that instead of the Q.
Jarvan is an extremely strong character at the moment, if played correctly he can win a game by himself.
Citera
2013-03-19, 17:07
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kesopojken
Nerfen på j4 var väll bara för att förhindra att man pickar j4 & taric och får en helt drös bonusarmor då. Rätt bra buff/ner på honom. Shielden ger ju lite hp istället nu så.
Citera
2013-03-19, 17:33
Medlem
ludwiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Vad tycker ni om twitch just nu?

Stark early och grym lategame med rätt team om du kan spela han. Själv tycker jag han är lite små tråkigt. Men en av de starkare ad carries just nu imo.
Citera
2013-03-19, 17:51
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
To be honest, i can't see any nerf on j4, the reduced armor does not effect him that much. He is one of my main chars and the bonus health on the shield is kind of nice since i like putting some points into that instead of the Q.
Jarvan is an extremely strong character at the moment, if played correctly he can win a game by himself.

I totally agree, its a big nerf in a way but as to j4 as a jungler/ganker its a pretty small buff.. dont really affect him that much tho teamfights is gonna be a bit harder.
Citera
2013-03-19, 17:55
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Rätt tydligt att jag inte hör hemma där jag är när jag vinner min lane 99 utav 100. Och oftast går ut med stats som 15-2 eller liknande. Jag har Typ 4/5:1 i ratio på alla champs jag lirar. Det handlar bara om att ha tiden att orka nöta och spela tusen matcher för att nå dit man vill. Det är det som är felet med laddern, man måste ha motivation att orka spela 8 timmar om dagen för att hamna där man egentligen ska vara.

Om du inte hör hemma där varför är du där? spelar du 1-2 match om dagen så borde du kunna gå upp en serie i veckan. Spelar du 8 timmar om dagen borde man gå upp en om dagen imo

Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
På hecarim och SKARNER är Spirit of the elder CORE, speciellt på skarner, om du rushar den som junglare så kan jag säga att du kan döda de flesta champsen i gamet, och du har nog fått item'et på typ 12 min (om du e pro som mig skarner)

Testa säger jag bara, skarners q plus spirit är oslagbar!

oh ja, inget dåligt item alls, sjuk på Vi också men framför allt Hecarim tycker jag, räcker ju med den så är han ostoppbar... inte spelat skarner så mycket då han verkar vara en sämmre Vi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in