2017-02-25, 17:42
Medlem
OlegZigvardauskass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Menar du dålig kvalite som dåliga matcher eller vad menar du?
LCS sänds utav Riot och IEM sänds utav IEM.
Angående match kvaliten så är det ju 3 eu lag och 2 kr lag, och sen några no-namers, så att kvaliten i matcher är superlåg tror jag inte heller på.

Dålig kvalité som i bildkvalité och inget annat.
Citera
2017-02-25, 18:18
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlegZigvardauskas
Dålig kvalité som i bildkvalité och inget annat.
Jaha, ja, men IEM brukar tyvärr ha det problemet. Dem är inte alls lika bra som Riot på att sina live-sändingar, diverse problem har dem oftast - tyvärr.
Citera
2017-02-25, 18:24
Medlem
Citat:
Jaha, ja, men IEM brukar tyvärr ha det problemet. Dem är inte alls lika bra som Riot på att sina live-sändingar, diverse problem har dem oftast - tyvärr.

Ja kan man lösa det på något sätt? Vill gärna se men bildkvalitén är under all kritik och klarar inte av att se på det då jag är van att kvalitén är mkt bättre.
Citera
2017-02-25, 18:44
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlegZigvardauskas
Ja kan man lösa det på något sätt? Vill gärna se men bildkvalitén är under all kritik och klarar inte av att se på det då jag är van att kvalitén är mkt bättre.
Nja, inte vad jag vet i varje fall.
Det är ju som sagt fel på sändingen som IEM sänder då det är deras Event.
Tyvärr så är det nog bara försöka byta hemsida och testa där. Annars har jag ingen aning.
Citera
2017-02-25, 18:46
Medlem
Citat:
Nja, inte vad jag vet i varje fall.
Det är ju som sagt fel på sändingen som IEM sänder då det är deras Event.
Tyvärr så är det nog bara försöka byta hemsida och testa där. Annars har jag ingen aning.

Jag har testat twitch, youtube, viaplay, ja allt.

EDIT: sänds ju på Esporttv alltså tv-kanalen och där är kvalitén bättre. Lite annorlunda att se det på en 65 tums-tv bara.
Citera
2017-03-02, 18:29
Medlem
Kollar på LCS nu och har inte bildkvalitén blivit sämre? Den var som bäst när man kunde välja "källa" som alternativ.
Citera
2017-03-05, 22:45
Medlem
Hawxs avatar
Halloj mina herrar. Kled är en champion jag försökt nöta lite men får inte till det alls. Han står bara och kliar med sin Q attack. Tips och tricks för att få lite mer dmg early-game?
Citera
2017-03-17, 07:32
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Halloj mina herrar. Kled är en champion jag försökt nöta lite men får inte till det alls. Han står bara och kliar med sin Q attack. Tips och tricks för att få lite mer dmg early-game?
http://www.lolking.net/guides/422245

Du kan ju kika själv på fler guider om du inte tycker just denna guide var tillräckligt bra. Men lolking är att rekommendera
Citera
2017-03-23, 17:12
Medlem
TheReefs avatar
Herregud, NA lcs är så mycket bättre än EU lcs, så stor skill difference
Citera
2017-03-24, 11:48
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
Herregud, NA lcs är så mycket bättre än EU lcs, så stor skill difference

Som någon skrev, "e-sport är ett jäkla luftslott" point proven!
Europa har ju mycket högre skill när det gäller fotboll i alla fall ^^ (Ja, klockren jämförelse - alla andra är dumma i huvudet)

För att tala lite league så har jag precis upptäckt Tryndamere - god damn, what a beast!
Här har jag slösat år efter år när LoL-andan fallit på som support! Support, av allting! Herregud...

Som Tryndamere känner man sig gudomlig till och med om man skulle råka förlora gamet. Är helt hänförd över att en sopa som jag med fullkomligt noll koll på lanes cs och fighting-mindset lyckats samla ihop 52 kills på fyra games. MMR och ELO åsidosatt, hur länge kan det vara?
Citera
2017-03-24, 15:57
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoelSUOMI
Som någon skrev, "e-sport är ett jäkla luftslott" point proven!
Europa har ju mycket högre skill när det gäller fotboll i alla fall ^^ (Ja, klockren jämförelse - alla andra är dumma i huvudet)

För att tala lite league så har jag precis upptäckt Tryndamere - god damn, what a beast!
Här har jag slösat år efter år när LoL-andan fallit på som support! Support, av allting! Herregud...

Som Tryndamere känner man sig gudomlig till och med om man skulle råka förlora gamet. Är helt hänförd över att en sopa som jag med fullkomligt noll koll på lanes cs och fighting-mindset lyckats samla ihop 52 kills på fyra games. MMR och ELO åsidosatt, hur länge kan det vara?
Har en snubbe på min friendlist som climbat upp till diamond III med endast Tryndamere, tricket är att splitpusha lategame och dra till dig uppmärksamhet så att resten av laget kan ta de andra objectives på mappen
Citera
2017-03-24, 20:22
Medlem
Är noob på items. Men är AP för abilities(QWEP?) och AD för auto-attack?
Senast redigerad av swutch 2017-03-24 kl. 20:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in