2015-11-16, 23:23
Medlem
Jag köpte inte mana pots med kan ni säga varför dem tog bort dem?
Citera
2015-11-17, 11:56
Medlem
Egiraffs avatar
Vad bygger ni på Kindred jungle?
Själv använder jag denna med lite variation: http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/kindred-5-22-jungle-hunters-434283
Citera
2015-11-17, 14:53
Medlem
PrinceMeandors avatar
Hur bygger ni Corki numera? De matcher jag spelat sen patchen har jag gått Essence Reaver,Triforce,IE. Har också sett folk som mixat in Void Staff eller Liandries i sin build för extra magic pen.
Citera
2015-11-17, 14:54
Medlem
QQQ7000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lhukinen
Funkar det att jungla med adcs såsom vayne och kindred fortfarande?

Såg en på Twitch som körde Graves som jungler, det funkade riktigt bra. Helt sjukt!
Citera
2015-11-17, 15:02
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QQQ7000
Såg en på Twitch som körde Graves som jungler, det funkade riktigt bra. Helt sjukt!
Graves har ju dock en 'knockback' så han tar knappt någon damage alls i jungle längre, skulle nog se Graves som en junglare/toplaner nu för tiden faktiskt.
Citera
2015-11-17, 15:33
Medlem
StevieGLFCs avatar
Bara jag som inte kommer in? är servrarna nere??
Citera
2015-11-17, 15:38
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StevieGLFC
Bara jag som inte kommer in? är servrarna nere??
Nej, ja.
De håller på att fixa det, de har jobbat på det sedan typ 10.
Om en kvart så kommer det en ny uppdatering hur det går för dem att fixa problemet.
Citera
2015-11-17, 16:12
Medlem
StevieGLFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Nej, ja.
De håller på att fixa det, de har jobbat på det sedan typ 10.
Om en kvart så kommer det en ny uppdatering hur det går för dem att fixa problemet.

Ok var nära på att Avinstallera och installera spelet igen. Tack för svaret. Hoppas de är snabba summoners rift kallar
Citera
2015-11-17, 16:16
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StevieGLFC
Ok var nära på att Avinstallera och installera spelet igen. Tack för svaret. Hoppas de är snabba summoners rift kallar
Inge problem, verkar fungera för några nu men fortfarande personer som har problem inklusive mig, sitter som på nålar för att få feeda med min Ahri mid
Citera
2015-11-17, 20:17
Medlem
Har spelat HoN en längre tid och även kört endel dota, båda på hög mmr. Nu har jag nyligen börjat spela LoL men då jag tycker det är sjukt att man måste lägga så lång tid på att bli level 30 så kör jag på en kompis konto som är silver, känner redan att jag är på en mycket högre nivå och utan att kunna mestadelen av champsens spells har jag redan gått upp några ranker genom att själv carrya.

Till poängen Söker någon diamond spelare eventuellt platinum att köra med så man får känna på om den nivån skulle passa eller om det är för högt, bra sätt att lära sig på i vilket fall som helst då silver ej är utmanande, eftersom det är preseason så förlorar ni väl ändå ingenting på eventuell förlust orsakad av mig? Skulle även kunna tänka mig köra lite 1v1s så man får känna på bättre motstånd och lära sig

skriv i pm eller något så kan vi adda varandra om det känns kul
Citera
2015-11-17, 23:44
Medlem
QQQ7000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Graves har ju dock en 'knockback' så han tar knappt någon damage alls i jungle längre, skulle nog se Graves som en junglare/toplaner nu för tiden faktiskt.

Ah, i see! är det någon annan champ som har "bytt" lane?
Citera
2015-11-18, 00:06
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QQQ7000
Ah, i see! är det någon annan champ som har "bytt" lane?
Quinn har väl blivit mera midlaner, men annars så nä.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in