Citat:
Ursprungligen postat av
Tuffuffe
Kollade när Nightblu3 lirade Sejuani. Han ansåg att hon är ganska op aoe men kräver ett lag som kan följa upp skadan. Sejuani är bra för aoe medan Vi är bra 1vs1 så att fightsen blir 5vs4. Allt beror på line up.
Beror väl också lite på hur man har tänkt spela ut matchen, spelar man enbart soloq så skulle jag nog säga Vi är lite bättre än Sejuani & Hecarim, då Vi är bättre i 1v1 fighter och klarar av mera att "Locka" en target (Typ motståndarnas stora AD carry) gentemot Sejuani som bygger mera på att alla är på ungefär samma nivå och vet vad dom ska göra när Sejuani går in - vilket är mycket svårare i soloq.