Tror han ens på det där själv?
Och en annan sak. Sverige anses ju ha, vadå, 10% invandrare och den siffran kommer vara max 15% om 50 år eller vad fan dom kommer med för fuskstatistik. Om då 50% av namnen i fängelserna är icke-svenska, vad kan man då dra för slutsats, om dom endast är 10% av befolkningen?
Grovt överrepresenterade. För att då inte nämna de som har bytt till svenska namn för att "passa in bättre" osv.
Jag ger blanka fan om någon är neger,vit,gul,bög,bi,homo,kuksugare,knarkare,alkoh olist, gör vad fan du vill så länge du ger fan i alla andra. Däremot när det ska komma massa krav o förändringar - då har det gått för långt. Vilket sker hela jävla tiden i det här landet, kränkt hit och kränkt dit. Sug min stora jävla svenska kuk är det enda jag kan säga, jag har fått nog av allt jävla hycklande, det blir SD 2014, är så jävla trött på allt skit som skrivs av medier, i hopp om att "avslöja" SD med mera.
Hade inte tänkt göra det då man trots allt blivit hjärntvättad och börjar tro att man är "rasist" för att man ens tänker tanken att rösta SD. Till slut kommer man till sin klarhet och inser att dom riktiga rasisterna är de som själva kallar andra rasister, såklart.
EDIT: Tänk också på att namn såsom Alexander, Viktor osv, kan vara ryska och andra europeiska namn = inte svenska namn, men på listan anses de vara "svenska". Som någon sa, snyggt självmål