2013-01-23, 20:57
Medlem
Skippa det, lägg pengarna på något annat
Citera
2013-01-23, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudtru
Myt: "Gör så att produktionen av testosteron ökar på ett naturligt sätt"
Sant: Skulle någon "testobooster" fungera, alltså höja testosteronnivåerna, så hade de varit olagliga.

Alla testosteron-boosters är bluff.

men när jag köpte och kombinerade me några så fick jag resultat i styrkan, körde 110kg från början i bänkpress, efter ett par veckor gick jag upp till 120kg (: hur kan det komma sig?
Citera
2013-01-23, 21:53
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antinomos
Så du menar att man inte känner av dem på något som helst sätt?

Precis. Om man känner något så är det placebo.
Citera
2013-01-23, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888

vad är Placebo?
Citera
2013-01-23, 23:23
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franc00
vad är Placebo?

Till exempel när du tar ett kosttillskott som egentligen är verkningslöst, men du har sådan tro i att det ska fungera så att du tränar effektivare. Då har du fått en placebo effekt.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Placeboeffekt
Citera
2013-01-24, 09:28
Medlem
Antinomoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888

Jag har erfarenhet av vissa testoboosters och håller inte med. Men jag är å andra sidan över 40 år så det är ju då de har större verkan.

Jag har fysiologiska effekter av den testobooster jag cyklar med ibland och jag är nöjd, exv väldigt förhöjd sexdrift.

Men det är bra att du har koll på läget.

Dock..jag tycker det kan verka onödigt för någon under 25 år som har ungdomens naturligt höga testo-nivåer att ta det.
Citera
2013-01-24, 10:19
Bannlyst
Citat:
men när jag köpte och kombinerade me några så fick jag resultat i styrkan, körde 110kg från början i bänkpress, efter ett par veckor gick jag upp till 120kg (: hur kan det komma sig?
Är du dum i huvudet? Är du medveten om att du blir starkare naturligt, utan att ta kosttillskott om du gymmar?

Inget kosttillskott är något magitillskott.
Citera
2013-01-24, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudtru
Är du dum i huvudet? Är du medveten om att du blir starkare naturligt, utan att ta kosttillskott om du gymmar?

Inget kosttillskott är något magitillskott.

Ja men det ger inte lika mycket effekt utan t boosters, det är inte så att man säljer ngt som inte funkar alls, all kosttillskott som säljs i Sverige kontrolleras innan dem kommer ut i marknaden
Citera
2013-01-24, 14:46
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ja men det ger inte lika mycket effekt utan t boosters, det är inte så att man säljer ngt som inte funkar alls, all kosttillskott som säljs i Sverige kontrolleras innan dem kommer ut i marknaden
Nä det vore ju helt omöjligt.
Citera
2013-01-24, 15:41
Medlem
.adepts avatar
Citat:
Jo du, det säljs en hel del skit.
Citera
2013-01-24, 16:02
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Funderade på vilka testoboosters man skulle kunna tipsa om, och vilka kombinationer? tänkte på armidex och Solid men vet ej..

MVH: Franc00

OBS!

Lagliga testoboosters är bara bullshit och det finns inga vetenskapliga belägg för att de fungerar.
Citera
2013-01-24, 17:23
Bannlyst
Citat:
Alla kosttillskott kontrolleras innan dom kommer ut i marknaden? Mannen, inser du hur många märken som inte ens skulle finnas om det vore så? Star Nutrition till exempel skulle aldrig fått säljas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in