• 1
  • 2
2013-01-23, 00:15
Medlem
Hej! Jag har ett problem här. Varje gång jag ska komma via att min flickvän suger så är det inte skönt när utlösningen kommer. Det gör typ ont så jag får knuffa undan henne och komma på egen hand. Har detta problem endast när hon suger. Har ni några tips?
Citera
2013-01-23, 00:17
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheddarcheese
Har ni några tips?

Ja. Sluta att låta henne suga.
Citera
2013-01-23, 00:24
Medlem
The.Princes avatar
Det är fan det skönaste som finns. Har ni sex flera gånger om dagen kanske?
Citera
2013-01-23, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Prince
Det är fan det skönaste som finns. Har ni sex flera gånger om dagen kanske?
Det kvittar känns likadant varje gång.
Citera
2013-01-23, 00:35
Medlem
The.Princes avatar
Citat:
Det kvittar känns likadant varje gång.

Hon har inte rätt teknik kanske? Men alla fungerar olika. Du gillar det helt enkelt inte.

Bland det härligaste jag har varit med om när jag blev avsugen av mitt ex och vi hade inte haft sex på två veckor. Underbart...
Citera
2013-01-23, 00:38
Medlem
Vad är bäst egentligen? Att hon suger riktigt snabbt eller "sakta" när det är dags för mig att komma?
Citera
2013-01-23, 00:38
Medlem
Dislikes avatar
Hon suger för hårt. Ett alternativ som jag provat och som gått och väl står sig i jämförelse med en blåsning är armhålesex. En tub vaselin och en orakad armhåla är allt som behövs. Lycka till!
Citera
2013-01-23, 00:39
Medlem
Gasentusiasts avatar
Hon får väl ta det lugnare när du börjar närma dej.

Eller (som nämnts) skit i det. Kan bli lite kinkigt ifall din tjej är en sån tjej som är inne på avsugningar, de vill ofta att du ska tycka att deras avsugningar är det skönaste i hela världen.

Tycker själv inte att avsugningar är sådär jätteskönt eller upphetsande som grej. Kan vara kul som förspel, komplement eller variation, men det är typ det. Föredrar att komma genom the old in n out.
Citera
2013-01-23, 00:45
Medlem
Jag hade en KK som hade världens skönaste avsugninar, men kommer tyvärr inte ihåg hennes teknik. Men blir det skönare om hon saktar ner innan jag ska komma? Grejen är att det är skönt fram tills jag kommer så hon är inte dålig.
Citera
2013-01-23, 01:45
Medlem
Grejen är den att det nästan "blir för skönt" när man kommer att det blir för mycket.
Tror att det är det du menar eller?
Citera
2013-01-23, 02:22
Bannlyst
Citat:
Jag hade en KK som hade världens skönaste avsugninar, men kommer tyvärr inte ihåg hennes teknik. Men blir det skönare om hon saktar ner innan jag ska komma? Grejen är att det är skönt fram tills jag kommer så hon är inte dålig.
Det är säkert individuellt men ett tips är att du tar hennes hand/huvud precis när du kommer och sätter takten själv ett par gånger. Sen lär hon sig säkert hur snabbt du vill ha det
Citera
2013-01-23, 02:30
Medlem
Din tjej eller alla tjejer?
Samma problem om jag kommit "tidigare".
Första gången jag kommer upplever jag aldrig det så.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in