• 1
  • 2
2007-02-28, 22:13
Bannlyst
Hur mycket av denna ska man ta då?
2007-02-28, 22:26
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pri3st
Hur mycket av denna ska man ta då?

Beror helt på vad du skall ha den till. Skall du droga dig krävs det nog väldigt höga doser. Bentazepam är en väldigt svag benso och en av dom få som ej är narkotiskaklassad i sverige. Den svenska benson som den är bäst jämförbar med borde vara oxazepam fast svagare.
2007-02-28, 22:49
Bannlyst
svagare än sobril alltså?

ångestlindring?
2007-02-28, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [pH]rmacist
va fan gå lägg dig, du vet inte vad du snackar om.. ja ok grattis.. du vet vad det aktiva substansen i valium heter.. du kan säga valium, spola diazepam(um) vi blir inte imponerade.. VALIUM GER RUS... Vadå det funkar inte på mig? Är du den enda människan i världen som saknar benzodiazepin-receptorer i hjärnan?

Eller ska jag säga: diazepam(um); 5-Fenyl-7-kloro-1-metyl-1H-1,4-bensodiazepin-2(3H)-on

flunitrazepam(um); 5-(o-Fluorofenyl)-1-metyl-7-nitro-1H-1,4-bensodiazepin-2(3H)-on

för att farmakologi professorn Pirayan ska känna sig hemma...

Eh? "okeeej"

Tagga ner lite...
2007-03-01, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirayan
Diazepam(um) ger inget rus på mig iallafall.

Man må bli lite trött men man får inget rus i den mån man får av flunitrazepam.

Det rusar även på sobril om du tar nog många
2007-03-01, 00:06
Medlem
galts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [pH]rmacist
va fan gå lägg dig, du vet inte vad du snackar om.. ja ok grattis.. du vet vad det aktiva substansen i valium heter.. du kan säga valium, spola diazepam(um) vi blir inte imponerade.. VALIUM GER RUS... Vadå det funkar inte på mig? Är du den enda människan i världen som saknar benzodiazepin-receptorer i hjärnan?

Eller ska jag säga: diazepam(um); 5-Fenyl-7-kloro-1-metyl-1H-1,4-bensodiazepin-2(3H)-on

flunitrazepam(um); 5-(o-Fluorofenyl)-1-metyl-7-nitro-1H-1,4-bensodiazepin-2(3H)-on

för att farmakologi professorn Pirayan ska känna sig hemma...

Du skriver några inlägg tidigare att sobril inte ger något rus... kasta inte sten i glashus.
2007-03-01, 05:04
Medlem
StorMammas avatar
Urspårad tråd. Ta pajkastning i PM istället. // MoD.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in