Har en psykofarmaka som kommer från spanien TIADIPONA heter den. Den aktiva substansen heter Bentazepam. Den finns inte i sverige och således inte på fass. Finns det nån som vet vad det är? Varje tablett är på 25 mg. Vad kan det jämföras med för svensk medicin???
Har en psykofarmaka som kommer från spanien TIADIPONA heter den. Den aktiva substansen heter Bentazepam. Den finns inte i sverige och således inte på fass. Finns det nån som vet vad det är? Varje tablett är på 25 mg. Vad kan det jämföras med för svensk medicin???
va fan gå lägg dig, du vet inte vad du snackar om.. ja ok grattis.. du vet vad det aktiva substansen i valium heter.. du kan säga valium, spola diazepam(um) vi blir inte imponerade.. VALIUM GER RUS... Vadå det funkar inte på mig? Är du den enda människan i världen som saknar benzodiazepin-receptorer i hjärnan?
Eller ska jag säga: diazepam(um); 5-Fenyl-7-kloro-1-metyl-1H-1,4-bensodiazepin-2(3H)-on
Jag säger att jag inte får ett rus av Valium, punkt. Möjligtvis blir jag sömnig men inte flöddrig i den bemärkelsen som man blir på Rohypnol och Xanor.
Valium är mer om man har ett problem, så glömmer det men man blir inte flöddrig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!