Flashback bygger pepparkakshus!
2013-01-21, 21:38
Medlem
teflonpannan69s avatar
Beroende på vad det är för moderator så kan de svara snabbt, långsamt, eller aldrig. De flesta användare på forumet brukar svara på PM och jag svara på deras, men ibland så undviker man de bindgalna.
2013-01-21, 21:39
Bannlyst
En kvinna skickade 39 PM till mig, men det visade sig till sist att hon inte gillade mina åsikter, något som man annars hade trott att hon skulle ha tagit reda på innan hon skrev sina PM
2013-01-21, 21:41
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fislurken
Ja jag var lite tveksam angående en tråd jag tänkte placera, därför rådfrågade jag moderator (inget namn nämt) men något svar fick jag aldrig, vilket jag tycker är märkligt.
Det har vi en tråd för, Undrar du var du ska placera din tråd? FRÅGA HÄR ◄◄◄, vilken också finns länkad i den klistrade tråden i just detta forum. Inte så konstigt att du inte fick något svar med andra ord.

> Edit Om du däremot undrade (inte så jag tolkar ditt inlägg dock) om en tråd överhuvudtaget får postas är det kanske lite konstigt att du inte fick svar.
2013-01-21, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ja jag var lite tveksam angående en tråd jag tänkte placera, därför rådfrågade jag moderator (inget namn nämt) men något svar fick jag aldrig, vilket jag tycker är märkligt.
Dom kanske inte har varit online sen du skickade? Eller så kanske du skickar PM till fel Moderator som inte har hand om den kategorin du tänkte placera tråden i?
2013-01-21, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av teflonpannan69
Beroende på vad det är för moderator så kan de svara snabbt, långsamt, eller aldrig. De flesta användare på forumet brukar svara på PM och jag svara på deras, men ibland så undviker man de bindgalna.
Ja kanske har jag haft otur då, i vilket fall som helst så har jag upphört att skicka PM, har skickat 3 totalt och noll svar får räcka för mig.
2013-01-21, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dropouter
Dom kanske inte har varit online sen du skickade? Eller så kanske du skickar PM till fel Moderator som inte har hand om den kategorin du tänkte placera tråden i?
Herregud moderatorn har varit online efter detta (ca 4 veckor) och nog fan ser jag vem som modererar aktuellt forum.
2013-01-21, 21:45
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Nja några kufiska saker skickar jag inte i PM vill jag spela över gör jag det i Laiback (har inte haft behovet ännu) och att jag skulle eftersöka samlag i PM är helt uteslutet, och för övrigt misstänker jag att de 3 mottagarna av mitt PM är av manligt kön och jag har inte den läggningen.
Det sägs ju att om man är tveksam gällande placering av tråd, att man då bör fråga moderator innan man skriver, hur gör man när inte då moderator behagar svara?

Okey. Jag får väl lita på att det du skrivit inte varit kufiskt och då är det mitt andra alternativ att du haft otur bara helt enkelt.

Om du inte får svar på vart du ska placera tråden så använd ditt eget omdöme och även nämn i din trådstart att du inte fått några direktiv och har därför placerat tråden efter eget omdöme. Är tråden på fel plats så flyttas den av mod.
2013-01-21, 21:46
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Du skulle kunna skicka ett PM till. Ditt förra kan ha fallit mellan stolarna.
2013-01-21, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Det har vi en tråd för, Undrar du var du ska placera din tråd? FRÅGA HÄR ◄◄◄, vilken också finns länkad i den klistrade tråden i just detta forum. Inte så konstigt att du inte fick något svar med andra ord.

> Edit Om du däremot undrade (inte så jag tolkar ditt inlägg dock) om en tråd överhuvudtaget får postas är det kanske lite konstigt att du inte fick svar.
Det var just det jag undrade över, om jag fick posta tråden, nu har det längre ingen betydelse i det fallet.
2013-01-21, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Du skulle kunna skicka ett PM till. Ditt förra kan ha fallit mellan stolarna.
Joviss men det känns heller inte så bra, "nu skriver den där jävla tjatfan en gång till" den risken vill jag undvika.
2013-01-21, 21:56
Medlem
Slowbros avatar
Jag brukar läsa mina PM och tänka att jag ska svara senare, sedan glömmer jag bort dem och upptäcker dem igen när det känns för sent att svara.

Jag kanske inte är ensam om detta fenomen?
2013-01-21, 22:00
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Joviss men det känns heller inte så bra, "nu skriver den där jävla tjatfan en gång till" den risken vill jag undvika.
Eller så kanske responsen blir "oj, jag glömde att besvara ditt PM, jag ber om ursäkt".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in