Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-01-21, 21:16
Bannlyst
Jag har fått ett par PM här på FB och dessa har jag naturligtvis svarat på.
Jag har själv även skickat några PM av normal karraktär, alltså inget jävla skit, men jag har aldrig fått ett svar, och ett av PM var till en moderator inte ens där fick jag något svar, och det är nu flera veckor sedan så finnes viljan så borde jag fått svar.
Är jag en naiv fan som inbillar mig att någon skulle svara på PM här?
2013-01-21, 21:21
Medlem
donaukinds avatar
Vad skriver du i PM då? Hej? Eller något angående trådar?

btw fick jag just ett PM
2013-01-21, 21:22
Medlem
02-02-2012s avatar
Du kanske inte är en så trevlig prick som du tror, skicka ett pm till mig så kan jag svara om det är trevligt. Beror lite på vad du skriver till folk och om de tycker att det är värt att svara. Jag får underliga dikter av någon förvirrad snubbe som vill suga min kuk eller nått sånt och dem svarar jag inte på...
Senast redigerad av 02-02-2012 2013-01-21 kl. 22:11.
2013-01-21, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 02-02-2012
Du kanske inte är en så trevlig prick som du tror, skicka ett pm till mig så kan ag svara om det är trevligt. Beror lite på vad du skriver till folk och om de tycker att det är värt att svara. Jag får underliga dikter av någon förvirrad snubbe som vill suga min kuk eller nått sånt och dem svarar jag inte på...
Samtliga 3 PM jag skickat, inklusive det till moderator var hövlig fråga.
2013-01-21, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av donaukind
Vad skriver du i PM då? Hej? Eller något angående trådar?

btw fick jag just ett PM
Dessa 3 jag skickade var en hövlig fråga.
2013-01-21, 21:25
Medlem
Wronskianens avatar
Själv har jag svarat alla gånger utom en, då personen frågade om lösenord till en betalstreaming jag skaffat. Orkade inte komma med ursäkter och hade inte tid att tjafsa så sket i att svara.

Annars är det nog lite som sms, de flesta svarar men inte alla. Här känner man inte den som skickar pm, så det kanske är ännu mer lockande att inte svara om man inte har tid/lust.

Går emot min princip att inte svara, men man får helt enkelt inse att alla inte har den principen. Dock dåligt av mod att inte svara.
2013-01-21, 21:25
Medlem
fantomen90s avatar
Beror ju alldeles på vad du skriver, de kanske inte tycker att frågan är något att svara på.
2013-01-21, 21:28
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Du skriver förmodligen kufiska saker eller har otur när det gäller personerna du skickat till. Fast jag tror att det första är mest troligt. Jag svarar alltid* på PM men ibland så kan det ta 1-2 dagar då jag ibland helt enkelt inte orkar/har lust.

*Om det är ett "normalt" PM. Pm där personer bara vill att jag ska träffa dem och knulla el liknade saker besvaras givetvis inte.

DS: Även jag har skickat PM till en moderator (Onkel Gunnar) och inte fått det besvarat. Det var för snart 1 vecka sedan om jag inte minns fel.
2013-01-21, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fantomen90
Beror ju alldeles på vad du skriver, de kanske inte tycker att frågan är något att svara på.
Ja jag kan ju inte veta hur mottagaren tycker, men det är väl inget blaj blaj jag frågat om.
2013-01-21, 21:33
Medlem
ojns avatar
Helt omöjligt att veta, då vi bara kan spekulera om innehållet i ditt PM.

Personligen försöker jag svara på PM som är trevligt framförda och som på ett eller annat sätt rör mitt modererande (t.ex. utdelade varningar och rapporterade inlägg) eller mina forum.
2013-01-21, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Du skriver förmodligen kufiska saker eller har otur när det gäller personerna du skickat till. Fast jag tror att det första är mest troligt. Jag svarar alltid* på PM men ibland så kan det ta 1-2 dagar då jag ibland helt enkelt inte orkar/har lust.

*Om det är ett "normalt" PM. Pm där personer bara vill att jag ska träffa dem och knulla el liknade saker besvaras givetvis inte.

DS: Även jag har skickat PM till en moderator (Onkel Gunnar) och inte fått det besvarat. Det var för snart 1 vecka sedan om jag inte minns fel.
Nja några kufiska saker skickar jag inte i PM vill jag spela över gör jag det i Laiback (har inte haft behovet ännu) och att jag skulle eftersöka samlag i PM är helt uteslutet, och för övrigt misstänker jag att de 3 mottagarna av mitt PM är av manligt kön och jag har inte den läggningen.
Det sägs ju att om man är tveksam gällande placering av tråd, att man då bör fråga moderator innan man skriver, hur gör man när inte då moderator behagar svara?
2013-01-21, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Helt omöjligt att veta, då vi bara kan spekulera om innehållet i ditt PM.

Personligen försöker jag svara på PM som är trevligt framförda och som på ett eller annat sätt rör mitt modererande (t.ex. utdelade varningar och rapporterade inlägg) eller mina forum.
Ja jag var lite tveksam angående en tråd jag tänkte placera, därför rådfrågade jag moderator (inget namn nämt) men något svar fick jag aldrig, vilket jag tycker är märkligt.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in