• 1
  • 2
2013-01-21, 10:24
Medlem
Mitt vanliga konto slutade fungera för två veckor sedan .

Jag kan logga in, men så fort jag vill svara, starta tråd, söka eller liknande så får jag upp följande:

"[mitt vanliga Nick] du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.
"

Såvitt jag förstår är jag inte avstängd eller bannad.

Jag har PM:at två slumpvalda admins, men de har inte svarat. Kan någon support-orienterad admin vänligen bistå med hjälp?

P.S. Finns det någon generell FB supportsida, support-mejl och liknande? Vetefan om jag lagt min förfrågan rätt, men hittade inget vettigare alternativ. Skall FAQ jämställas med support? D.S.
Citera
2013-01-21, 10:28
Medlem
Har du ändrat din e-postadress här på FB?
Citera
2013-01-21, 11:25
Moderator
evilhoneys avatar
Vart exakt försöker du starta en tråd? Det finns ju forumsdelar med restriktioner.
Citera
2013-01-21, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Har du ändrat din e-postadress här på FB?

Ja, det har jag gjort. Dock inte fått något meddelande på den uppdaterade mailen.
Citera
2013-01-21, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Vart exakt försöker du starta en tråd? Det finns ju forumsdelar med restriktioner.

Inget sådant problem. Jag kan t.ex. inte ens svara på trådar som jag har startat själv...
Citera
2013-01-21, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letmebackinplease
Ja, det har jag gjort. Dock inte fått något meddelande på den uppdaterade mailen.

Du bör ha fått ett meddelande på den uppdaterade mailen där du måste bekräfta ditt medlemskap.
Citera
2013-01-21, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Du bör ha fått ett meddelande på den uppdaterade mailen där du måste bekräfta ditt medlemskap.

Efter att du hade satt mig på spåret konstaterade jag snart att jag hade uppgett [random]@hotmail.com medan min sunkmail i själva verket ligger på [random]@gmail.com

same, same but different liksom ...

Tack kompis!
Citera
2020-07-31, 06:12
Medlem
espresso666s avatar
jag har upplevt EEXAKT likadant! Jag har en tråd jag måste starta!
har sett vad ni andra skrivit och jag hopas att det går nu )
Citera
2020-07-31, 09:01
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av espresso666
jag har upplevt EEXAKT likadant! Jag har en tråd jag måste starta!
har sett vad ni andra skrivit och jag hopas att det går nu )

Enligt ovan kan du ju bevisligen skriva i forumet. Det tar tre dagar innan du kan göra det. Har du läst FAQ?

Betänk också att du p.g.a. nystartat konto inte har tillgång till alla forumdelar.
Citera
2020-08-06, 01:30
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Enligt ovan kan du ju bevisligen skriva i forumet. Det tar tre dagar innan du kan göra det. Har du läst FAQ?

Betänk också att du p.g.a. nystartat konto inte har tillgång till alla forumdelar.
Ett konto skapat Jul 2015 är knappast nystartat. Däremot så har express666 bara 1 inlägg och antalet inlägg har också betydelse i vissa forumdelar.
Citera
2020-08-06, 04:47
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Ett konto skapat Jul 2015 är knappast nystartat. Däremot så har express666 bara 1 inlägg och antalet inlägg har också betydelse i vissa forumdelar.

Ett inlägg är nystartat konto även om det registrerades 2015.. Båda parametrarna räknas för Laidbackstatus.
Citera
2020-08-06, 09:35
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Ett inlägg är nystartat konto även om det registrerades 2015.. Båda parametrarna räknas för Laidbackstatus.
Nystartat är det knappast även om man inte kommer in på vissa forum utan ett visst antal inlägg.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in