2013-01-20, 23:08
Medlem
r det ngn skillnad?, tar i princip enbart halsbloss. Bttre och lngre kick vid lungbloss eller?
Citera
2013-01-20, 23:15
Medlem
joselofs avatar
Hals bloss r lungbloss dremot tror jag du att du syftar p att dra ner rken djupare n vanligt, nej du fr inte i dig mer nikotin fr det
Citera
2013-01-20, 23:18
Medlem
HuggaKidss avatar
Bsta effekten av en cigg fr du genom att dra in ett jttebloss, stnga munnen och hlla fr nsan och frska trycka ut rken end, eftersom nsa, svalj och ron sitter igop s kommer rken att leta sig ut genom ronen / ena rat. Det r svrt frsta gngen d det aldrig ker ngot t fel hll i ronen, men nr man vl lyckas s klarar man sig p en - cigg om dagen. (Och d har jag end rkt i typ 15 r)
Mycket ekonomiskt och ett bra partytrick!

Lycka till!
Citera
2013-01-20, 23:20
Medlem
Ingen skillnad alls p vad du nu menar med lungbloss. Halsbloss eller munbloss har vi ntt som heter. Munbloss: tar man bara rk i munnen och blser ut, man drar inte ner det i lungorna allts.
Pisnamt att du ens rker nr du inte verkar veta vad du gr.
Citera
2013-01-20, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joselof
Hals bloss r lungbloss dremot tror jag du att du syftar p att dra ner rken djupare n vanligt, nej du fr inte i dig mer nikotin fr det
Det var vad jag trodde, trffa en kompis och tog en cigg som pstod att det var skillnad
Citat:
Ursprungligen postat av HuggaKids
Bsta effekten av en cigg fr du genom att dra in ett jttebloss, stnga munnen och hlla fr nsan och frska trycka ut rken end, eftersom nsa, svalj och ron sitter igop s kommer rken att leta sig ut genom ronen / ena rat. Det r svrt frsta gngen d det aldrig ker ngot t fel hll i ronen, men nr man vl lyckas s klarar man sig p en - cigg om dagen. (Och d har jag end rkt i typ 15 r)
Mycket ekonomiskt och ett bra partytrick!

Lycka till!
juste den metoden ja
Citat:
Ursprungligen postat av skot
Ingen skillnad alls p vad du nu menar med lungbloss. Halsbloss eller munbloss har vi ntt som heter. Munbloss: tar man bara rk i munnen och blser ut, man drar inte ner det i lungorna allts.
Pisnamt att du ens rker nr du inte verkar veta vad du gr.
Ls frsta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in