2013-01-19, 12:46
Medlem
papperskulas avatar
Som rubriken säger, skulle kolla mitt konto idag och märkte att det inkommit en summa pengar som jag ej hade igår. Kollade kontohistoriken och där står det inget ang denna summa.
Pengarna motsvarar den summa jag betalade för en bilbärgning förra veckan och den står ej med någonstans i historiken.

Någon som varit med om något liknande? Hur blev det isf i slutändan för er?
Citera
2013-01-19, 14:48
Medlem
Exakt samma sak har hänt mig. Jag betalade en summa (vi säger 400kr) och då drogs 400kr från mitt konto för denna transaktion (det stod på mina kontotransaktioner att det dragits en preliminär summa på 400kr). Sedan sattes dessa pengar in igen(då försvann historiken om transaktionen) för att sedan återigen dras.

Spendera alltså inte pengarna i tron om att du fått tillbaka dem eller liknande, de kommer försvinna på måndag!
Citera
2013-01-19, 15:09
Medlem
bojos avatar
Har råkat ut för något liknande när vi köpte byggsaker.

De reserverade pengarna vid köpet, men sen gjorde de inte färdigt transaktionen inom föreskriven tid och då släpptes reservationen.
De ringde några dagar senare och bad att jag skulle komma in i butiken och göra om betalningen.

Men försäkerhetsskull spara pengarna en månad eller två så du inte kommer på minus om transaktionen dyker upp igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in