2013-01-19, 13:05
Medlem
vivamamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoppTorskMM
Enligt en kompis handlar det om gamla huddingevägen 453. Och kollar man ratsit är det 5 tjejer i 20 års åldern som är skrivna där alla med mer eller mindre svenska efternamn.

Mm, jag hittade bara en i rätt ålder. Tänker dock inte vara den som outar BO, ville se om det var ngn man kände.
Citera
2013-01-19, 13:09
Medlem
vivamamas avatar
oops

Om det är hennes snubbe så verkar det som att det är en snubbe som jobbar på Patten som gjort det. Kan ju iofs vara någon helt annan, de skriver ju bara "bekant" men man vet ju aldrig med tidningarna..

Oops, såg nu att mannen var i samma ålder så då stämmer det inte med ovanstående..
Senast redigerad av vivamama 2013-01-19 kl. 13:12. Anledning: tillägg
Citera
2013-01-19, 13:11
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoppTorskMM
Enligt en kompis handlar det om gamla huddingevägen 453. Och kollar man ratsit är det 5 tjejer i 20 års åldern som är skrivna där alla med mer eller mindre svenska efternamn.

Jag antar den här porten?

http://www.hitta.se/karta?ref=start#...heading=162.90

Edit: Min först länkning verkade inte fungera...
Senast redigerad av Europe 2013-01-19 kl. 13:14. Anledning: Edit
Citera
2013-01-19, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivamama
Om det är hennes snubbe så verkar det som att det är en snubbe som jobbar på Patten som gjort det. Kan ju iofs vara någon helt annan, de skriver ju bara "bekant" men man vet ju aldrig med tidningarna..

Känns ju rätt klassiskt med en svartsjuk pojkvän..

Vad är "Patten"?
Citera
2013-01-19, 13:13
Medlem
vivamamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Känns ju rätt klassiskt med en svartsjuk pojkvän..

Vad är "Patten"?

Patricia, en båt vid Slussen i Sthlm med nattklubb.
Citera
2013-01-19, 13:15
Medlem
Citat:
Patricia, en båt vid Slussen i Sthlm med nattklubb.

Ok. Tack.

Är han i samma ålder?
Citera
2013-01-19, 13:16
Medlem
vivamamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Ok. Tack.

Är han i samma ålder?

Vet inte, hittar inte på birthday, finns för många med samma namn i Sthlm. Men han ser inte ut att vara i samma ålder och med tanke på att han jobbar på Patten bör han iaf vara över 23 tänker jag.
Citera
2013-01-19, 13:17
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag antar den här porten?

http://www.hitta.se/karta?ref=start#...heading=162.90

Edit: Min först länkning verkade inte fungera...

Säkert är det så. Det är i alla fall det huset som är med på bilden på Aftonbladet.

Screenshot: http://cdn.imghack.se/images/08a36b7...9594c66829.png
Citera
2013-01-19, 13:19
Medlem
Europes avatar
Citat:
Det bor inte många invandrare i Örby. Det behöver inte alls vara en muslim, kan vara en vanlig svensson-snubbe. Jag bor i närheten och känner folk i Örby, det är fortfarande poliser där men annars rätt lugnt.

Större delen av Örby är lugna villaområden och där lär det inte bo alltför många av de mer våldsbenägna invandrargrupperna. När jag råkade se en tidningsartikel om händelsen, så var det området kring Gamla Huddingevägen som jag omedelbart tänkte på. Inte för att det verkar bo värst många MENA eller subsahara-afrikaner där heller, men det lär finnas lite mindre bemedlade personer i det området.
Citera
2013-01-19, 13:22
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Vet inte, hittar inte på birthday, finns för många med samma namn i Sthlm. Men han ser inte ut att vara i samma ålder och med tanke på att han jobbar på Patten bör han iaf vara över 23 tänker jag.

Är det EL och JH du tänker på?
JH jobbar han kvar på Patten?
Citera
2013-01-19, 13:30
Medlem
vivamamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Är det EL och JH du tänker på?
JH jobbar han kvar på Patten?

Precis. Jag har alltså ingen aning om det är den porten och den tjejen, vill inte spekulera eller outa ett BO och heller inte peka ut en misstänkt utan att jag vet, men ja - de var de jag syftade på.
Citera
2013-01-19, 13:57
Medlem
Rikstackandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neuschwanstein
Dock ligger högdalen och östberga nära Örby
Dock tror jag inte att det är dags att börja spekulera i huruvida närliggande förorter har något med detta att göra. Det bor faktiskt en del pundare på Gamla huddingevägen med omnejd. För dem som känner till Örby så har vi ju Axel och Nils med sitt BKC. Sen vet jag att det finns två pundartjejer på ''andra änden'' av G:a huddingevägen, vid Örby Gummi där man kör på den nya vägen.

Detta låter som ett typiskt pundarbråk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in