• 1
  • 2
2013-01-18, 23:49
Medlem
KurKs avatar
Vad jag hrt blir tjejer stenkta av att lsa boken '50 nyanser av honom'. Jag undrar hur man som kille ska tillmpa boken. Har inte lst den sjlv. Drfr tnkte jag att ni tjejer ger tips hur man blir som Mr Grey...
2013-01-18, 23:55
Medlem
KidCoopers avatar
Bli mngmiljonr, skaffa dig en helicopter, skaffa dig en lyxvning dr du har en sexdungeon inrett i rtt, bli adopterad av rika personer och se till att din biologiska mor r missbrukare, be dina sexpartners skriva p ett kontrakt innan du har sex med dom, skaffa dig flera personliga livvakter, kr bara svenska eller tyska bilar...
2013-01-19, 00:19
Medlem
sn34kym3s avatar
Va avundsjuk, kontrollerande, besatt, vltrnad, impulsiv mm..

OT: Usla bcker.
2013-01-19, 00:40
Medlem
KurKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KidCooper
Bli mngmiljonr, skaffa dig en helicopter, skaffa dig en lyxvning dr du har en sexdungeon inrett i rtt, bli adopterad av rika personer och se till att din biologiska mor r missbrukare, be dina sexpartners skriva p ett kontrakt innan du har sex med dom, skaffa dig flera personliga livvakter, kr bara svenska eller tyska bilar...

Jag tror du misstolkade mig, jag menar s frfrisk som Mr Grey, beteendet. Eller r det jag som misstolkat pongen med boken kanske.
2013-01-19, 00:45
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurK
Jag tror du misstolkade mig, jag menar s frfrisk som Mr Grey, beteendet. Eller r det jag som misstolkat pongen med boken kanske.
Boken tillhr genren som kallas tantsnusk och det r "knslan" av att lsa historien som gillas. Jfr "Killar, hur beter man sig som ett sprutluder i en porrfilm?"
2013-01-19, 15:23
Medlem
KidCoopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurK
Har du allt det jag skrev s kommer nog resten sjlvfallet, dvs att du blir vldigt egoistiskt och sjlvgod.

Mr Grey r nog ingen brud som vill ha en kille som r som om man tnker efter. Det som r s "fantastiskt" med honom som alla tjejer drmmer om r att han stter sin lskade i frsta hand och sedan sjlvklart sexet. Frutom det r han bara en douchebag och ingen vill ha en douchebag.
2013-01-20, 22:03
Medlem
toungetieds avatar
Vissa mn r dominanta av naturen. Det r deras personlighet. Det blir jttefnigt nr ngon som inte r dominant ska frska sig p det.
S antingen har du det eller inte.
Och mn klarar sig fint utan det nd.
2013-01-21, 22:07
Medlem
Shees avatar
Det gr ju inte att bara kopiera och tro det ska funka.

Jag har lst bckerna och ja dom r upphetsande, iaf fr mig.
Men jag skulle inte vilja att min kille vara precis s i verkligheten.
Och alla tjejer tnder p olika saker.

Exempel: Fr min del r det superviktigt att min kille r sker p sig sjlv och inte mesar runt och frsker gra som jag vill hela tiden. Han ska vga st fr vad han tycker och det r okej att vi inte alltid r verens eller tycker likadant. Snarare kan det vara upphetsande ibland om han inte hller med mig.

Har sett flera exempel p frhllanden dr tjejen r "dominant" och killen frsker vara till lags,
skulle aldrig st ut om min kille var s men de trivs uppenbarligen med det. Killen ndrar sikt s han inte har avvikande sikt jmfrt med sin tjej.

Grey i boken r ju svartsjuk och ett kontrollfreak, kan kanske vara en extra krydda i fantasin men inte i verkligheten. Hur kul r det i verkligenheten med en kille som dyker upp p ens jobb om man vgrar svara i telefonen nr han ringer till exempel.
2013-01-31, 00:54
Medlem
Ls bckerna, latkorv.

Har lst bok nummer ett, s jag kan bara svara utifrn det. Det r riktigt, riktigt viktigt att vara skitrik. Du ska vara snuskigt rik och drigenom helt sjlvstndig. Visa stndigt p hur du kan bestmma ver andra om du vill (fast ltsas vara en barmhrtig hrskare). Se till att pminna tjejen om att hon r fattig och du r rik; "pengar r inget problem." Var vltrnad och snygg i allmnhet. Var ett jvla as. Se till att hlla koll p henne, stt upp regler om saker och ting s att du vet att hon stndigt mste tnka p dig. Dig dig dig.

Fr det r dig det handlar om.

Vill du knulla som mr Grey s r det bara att skaffa en hel del gadgets, lite stake (hehe) samt fokusera p att ge henne njutning (men ltsas som att det r du som gillar det). Det r nog trkigare n det lter, tror jag.
2013-01-31, 01:24
Medlem
ConcreteRoses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shee
Det gr ju inte att bara kopiera och tro det ska funka.

Jag har lst bckerna och ja dom r upphetsande, iaf fr mig.
Men jag skulle inte vilja att min kille vara precis s i verkligheten.
Och alla tjejer tnder p olika saker.

Exempel: Fr min del r det superviktigt att min kille r sker p sig sjlv och inte mesar runt och frsker gra som jag vill hela tiden. Han ska vga st fr vad han tycker och det r okej att vi inte alltid r verens eller tycker likadant. Snarare kan det vara upphetsande ibland om han inte hller med mig.

Har sett flera exempel p frhllanden dr tjejen r "dominant" och killen frsker vara till lags,
skulle aldrig st ut om min kille var s men de trivs uppenbarligen med det. Killen ndrar sikt s han inte har avvikande sikt jmfrt med sin tjej.

Grey i boken r ju svartsjuk och ett kontrollfreak, kan kanske vara en extra krydda i fantasin men inte i verkligheten. Hur kul r det i verkligenheten med en kille som dyker upp p ens jobb om man vgrar svara i telefonen nr han ringer till exempel.

Har inte lst boken n och kan tnka mig att jag kommer gilla den d den skert r skriven p ett "magiskt" stt.

Och dominanta sjlvskra mn r ju sklart sexigt. Men s ckligt avtndande med svartsjuka, avundsjuka, kontrollbehov och stort ego. Har haft det, spyr p snt, gr ju bara att man blir psykad och inte kan lita p "honom". Fr en rlig man r inte svartsjuk, och om en kvinna gr att han mste vara det frstr han ju sjlv att hon r inget att ha.
2013-02-04, 01:57
Medlem
Amsterdaims avatar
Lst alla bcker och det r nog rtt s omjligt att ha ett lngvarit frhllande med en Mr Grey.

Alla tre bcker r skrivna i en "sexuell skrift". D menar jag att hans dominanta personlighet triggar igng en sexig stmning hos lsaren. Hans stt att sga "sitt ner", "t", "kom" osv - det pirrar till, men hade personligen aldrig orkat ha en sn kille. Han r dock bra p frfra, ser till att tjejen kommer osv. Men en kille man orkar vara med om han betedde sig som Mr Grey? Njee..
2013-02-05, 20:19
Medlem
Roxanas avatar
E&S - BDSM, fetischism & CO /mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in