Citat:
Ursprungligen postat av Shee
Det gr ju inte att bara kopiera och tro det ska funka.
Jag har lst bckerna och ja dom r upphetsande, iaf fr mig.
Men jag skulle inte vilja att min kille vara precis s i verkligheten.
Och alla tjejer tnder p olika saker.
Exempel: Fr min del r det superviktigt att min kille r sker p sig sjlv och inte mesar runt och frsker gra som jag vill hela tiden. Han ska vga st fr vad han tycker och det r okej att vi inte alltid r verens eller tycker likadant. Snarare kan det vara upphetsande ibland om han inte hller med mig.
Har sett flera exempel p frhllanden dr tjejen r "dominant" och killen frsker vara till lags,
skulle aldrig st ut om min kille var s men de trivs uppenbarligen med det. Killen ndrar sikt s han inte har avvikande sikt jmfrt med sin tjej.
Grey i boken r ju svartsjuk och ett kontrollfreak, kan kanske vara en extra krydda i fantasin men inte i verkligheten. Hur kul r det i verkligenheten med en kille som dyker upp p ens jobb om man vgrar svara i telefonen nr han ringer till exempel.
Har inte lst boken n och kan tnka mig att jag kommer gilla den d den skert r skriven p ett "magiskt" stt.
Och dominanta sjlvskra mn r ju sklart sexigt. Men s ckligt avtndande med svartsjuka, avundsjuka, kontrollbehov och stort ego. Har haft det, spyr p snt, gr ju bara att man blir psykad och inte kan lita p "honom". Fr en rlig man r inte svartsjuk, och om en kvinna gr att han mste vara det frstr han ju sjlv att hon r inget att ha.