2013-01-18, 16:45
Medlem
Passion-pits avatar
Dela med er lite av sexiga sms konversationer ni har haft med er kille/tjej (eller kk) ..

Kan va kul o läsa och få lite inspiration

Ni kan ju också skriva lite vad ni hade velat få för sms
Senast redigerad av Passion-pit 2013-01-18 kl. 17:09.
Citera
2013-01-18, 17:06
Medlem
Ska inte TS börja att dela med sig? Föregå med gott exempel etc?

OnT så skrev jag aldrig. Skickade dock massa bilder, och fick mist 3 bilder tillbaka per bild jag skickade
Citera
2013-01-18, 17:08
Medlem
Passion-pits avatar
öppnade tråden för att få lite ideer, känner mig så dålig på sånt, är snuskig när jag är med han men är skit dålig på att skriva sexiga sms ..
Citera
2013-01-18, 17:13
Medlem
Det är väl simpelt... Vad vill du att han ska göra med dig i sängen? Det du tänker skriver du exakt i sms et...
Citera
2013-01-18, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passion-pit
öppnade tråden för att få lite ideer, känner mig så dålig på sånt, är snuskig när jag är med han men är skit dålig på att skriva sexiga sms ..

Hmmm, skulle tänka att du borde föreställa dig att du försöker kåta upp han, eller typ, ger han en lapdance, och sen beskriver ord för ord vad du gör...

(Och som sagt, bilder är bra )
Citera
2013-01-18, 17:16
Medlem
Har en rolig snuskig sex roulette lek som jag å ett par polare brukar köra.

Alla skriver en snuskig upphetsande text som sedan skickas till en gemensam mottagare. BAM tio snusk sms som han/hon blir paff över och crazy i pantzen. Å alltid kul när man får frågan vilka smsen var från å vem som var bäst!
Citera
2013-01-18, 19:26
Medlem
Passion-pits avatar
Är skit dålig på att formulera mig .. det känns som att det bara låter falskt och jag känner mig töntig ..
lixom om jag skulle skriva "jag vill att du tar mig bakifrån" det låter så platt och tråkigt, lixom vart fortsätter jag därifrån?

går bättre när vi pratar i telefon för då kommer det naturligt ..
men av någon anledning känner jag mig töntig och dum när det är via sms
Och han tar aldrig initiativ till snuskiga sms ..
vill ta initiativet men det känns svårt, vet inte vad jag ska skriva
Citera
2013-01-18, 19:28
Medlem
Passion-pits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skumbergan
Har en rolig snuskig sex roulette lek som jag å ett par polare brukar köra.

Alla skriver en snuskig upphetsande text som sedan skickas till en gemensam mottagare. BAM tio snusk sms som han/hon blir paff över och crazy i pantzen. Å alltid kul när man får frågan vilka smsen var från å vem som var bäst!

skriv här vad ni skrev haha
Citera
2013-01-18, 22:14
Medlem
Citat:
skriv här vad ni skrev haha
Haha jag minns knappt men tänk dig erotiskt och detaljrikt. "Mmm...Aaah...." + att svenska är så jävla osexigt när det kommer till skrift, jag föredrar English!!! "Mmhhh yeaah..." Vanligt sms sex är oxå roligast på Engelska.
"I first start to softly kissing your lips...Then I grab ya neck and stick my nails into your skin and my tounge goes deep down your throut"
Citera
2013-01-18, 22:27
Medlem
Passion-pits avatar
sant, engelska låter otroligt sexigare ...
Citera
2013-01-18, 22:28
Medlem
Citat:
sant, engelska låter otroligt sexigare ...
Ja för fan, no offense men vem tänder på en grov skånsk dialekt som säger följande: Fan vad du är sexig ta mig i röven älskling!
Citera
2013-01-18, 22:33
Medlem
Passion-pits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skumbergan
Ja för fan, no offense men vem tänder på en grov skånsk dialekt som säger följande: Fan vad du är sexig ta mig i röven älskling!
hahahahahaha du är rolig

Svenska låter för snällt helt enkelt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här