2013-01-18, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passion-pit
hahahahahaha du är rolig

Svenska låter för snällt helt enkelt
Haha ja som fan.
Citera
2013-01-18, 22:58
Medlem
Jag ska straffknulla dig med min enormt grova jävla hästkuk, din lilla jävla hora. Sen ska jag köra upp en gurka i arslet på dig. Ditt smutsiga jävla luder.

Så brukade jag smsa till mitt ex. Hon ville låtsas att hon blev våldtagen bla
Citera
2013-01-19, 10:35
Medlem
Galvestonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passion-pit
sant, engelska låter otroligt sexigare ...

Nej det gör det inte, engelska är ett av de mest avtändande språken (efter arabiska o swahili kanske). På vilket sätt skulle svenska låta snällt? Svenska är ett betydligt grövre språk än engelska.
Citera
2013-01-19, 11:11
Medlem
Jag tycker det låter så oseriöst om man uttrycker känslor och sånt på engelska. Precis som om man inte vågar stå för det man egentligen vill säga på svenska.

---
Har tyvärr inga exempel på snusk-sms.
Citera
2013-01-19, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skumbergan
Haha jag minns knappt men tänk dig erotiskt och detaljrikt. "Mmm...Aaah...." + att svenska är så jävla osexigt när det kommer till skrift, jag föredrar English!!! "Mmhhh yeaah..." Vanligt sms sex är oxå roligast på Engelska.
"I first start to softly kissing your lips...Then I grab ya neck and stick my nails into your skin and my tounge goes deep down your throut"
Njaaaeee, jag vet inte riktigt... Men det kanske hade låtit bättre om grammatiken varit bättre och det var rättstavat.

Tycker nog som Legobitar att det låter otroligt konstlat och jag skulle snarare känna mig löjlig om jag började häva ur mig engelska snuskigheter som en och annan porrstjärnewannabe.
Citera
2013-01-19, 16:14
Medlem
Passion-pits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galvestonen
Nej det gör det inte, engelska är ett av de mest avtändande språken (efter arabiska o swahili kanske). På vilket sätt skulle svenska låta snällt? Svenska är ett betydligt grövre språk än engelska.

det är väl olika från person till person
jag tycker inte svenska låter sexigt i alla fall /:
Senast redigerad av Passion-pit 2013-01-19 kl. 16:22.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in