2013-01-18, 03:27
Medlem
gulelefants avatar
1. Många kvinnor är inte pantade i huvudet, utan istället mycket trevliga att konversera med.

2. Många män är bögar? Är det den nya twittertränden i dina kretsar?
Citera
2013-01-18, 07:37
Medlem
SugerKukForPengars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overkokt.Blomkal
Två frågor:
Hur smart är du?
Hur många kvinnor har du träffat?
Två korkade frågor. Är du en kvinna?
Citera
2013-01-18, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paint
Intressant tanke.

En annan tanke:
Jag har träffat många mycket intelligenta människor i mina dar; ingen av dem har uttryckt sig på det sättet som du gör.

Däremot har jag träffat en hel del tonåringar och signifikant för denna grupp är en övertro på den egna slutledningsförmåga, troligtvis beroende av den begränsade erfarenhet de har samt att de fortfarande lever i en kraftigt förenklad värld. Denna grupp uttrycker sig ungefär som du gör eftersom de precis börjat utforska sin sexualitet och när de försöker provocera så blir det inte djupare och med mer finess än exempelvis hur dum någon är i huvudet eller könstillhörighet.
Pajas.
Citera
2013-01-18, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Blir bögar????

Föddes du farstun eller??
Jag har knullat tjejer ett tag. Men som sagt. Fittan ser förskräcklig ut. För att inte tala om det som finns mellan öronen.
Citera
2013-01-18, 08:28
Medlem
Stiffnippless avatar
Jag är helt övertygad om att kvinnor driver många män till att bli bögar. Detta är bara ytterligare ett symptom av sjukdomen feminism.

TS: hade du en dominant morsa under din uppväxt?
Senast redigerad av Stiffnipples 2013-01-18 kl. 08:32.
Citera
2013-01-18, 08:34
Medlem
Kvinnor är uppenbart trögare än män men det är inte därför du är bög.
Citera
2013-01-18, 08:35
Medlem
hello-klittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugerKukForPengar
Kom att tänka på detta. Kvinnor är pantade i huvudet. Kan det vara därför jag och många andra män är bögar? Jag tänder inte på fitta i och för sig, men kvinnans intellektet är minst lika oattraktivt som det kvinnor har mellan benen för mig.

Jo, för det är ju vanligt att intelligenta bögar kallar sig för "sugerkukförpengar" och skriver intelligensbefriade inlägg på flashback.
Citera
2013-01-18, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffnipples
Jag är helt övertygad om att kvinnor driver många män till att bli bögar. Detta är bara ytterligare ett symptom av sjukdomen feminism.

TS: hade du en dominant morsa under din uppväxt?
Ja.
Citera
2013-01-18, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hello-klitty
Jo, för det är ju vanligt att intelligenta bögar kallar sig för "sugerkukförpengar" och skriver intelligensbefriade inlägg på flashback.
Jag har redan fått ett par halvseriösa förslag. Fortsätter det så här så får jag betalt för att suga kuk. Några fler frågor?
Citera
2013-01-18, 09:39
Bannlyst
Funkar det åt andra hållet med? Desto mer du gillar fitta, desto mer heterosexuell, desto mer korkad?
Citera
2013-01-18, 11:04
Medlem
paints avatar
Citat:
Pajas.

V.S.B
Citera
2013-01-18, 11:12
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ja.

Det finns en förklaringsmodell till homosexualitet inom PDM som baseras på en dominant moder under uppväxttiden. I ditt fall verkar den stämma.

Alltså finns det indicier utöver det som nämns i tråden som påvisar att man inte alls föds in i homosexualitet vilket är tvärtemot vad etablissemanget vill att alla ska tro. Det är samtidigt ett enkelt sätt att döda debatten utan att på något sätt ta reda på mekanismerna bakom homosexualitet.

Väldigt många homosexuella verkar dessutom blivit utsatta för övergrepp när de växte upp samt dåliga relationer med den ena eller den andre föräldern.

M.a.o skapar ett dysfunktionellt samhälle homosexualitet och feminism samtidigt som etablissemanget slår sig för bröstet och beskriver detta som något bra (sic!).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in