2013-01-17, 22:02
Medlem
SugerKukForPengars avatar
Kom att tänka på detta. Kvinnor är pantade i huvudet. Kan det vara därför jag och många andra män är bögar? Jag tänder inte på fitta i och för sig, men kvinnans intellektet är minst lika oattraktivt som det kvinnor har mellan benen för mig.
Citera
2013-01-17, 22:04
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Två frågor:
Hur smart är du?
Hur många kvinnor har du träffat?
Citera
2013-01-17, 22:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugerKukForPengar
Kom att tänka på detta. Kvinnor är pantade i huvudet. Kan det vara därför jag och många andra män är bögar? Jag tänder inte på fitta i och för sig, men kvinnans intellektet är minst lika oattraktivt som det kvinnor har mellan benen för mig.
Nja... tror knappast det är skälet, vore den tankegången sann så vore de flesta kvinnor flator och det är de ju inte...
Citera
2013-01-17, 22:06
Medlem
8xxSeriess avatar
Haha roligt att du försöker skylla din homosexualitet på kvinnor.
Citera
2013-01-17, 22:32
Medlem
paints avatar
Citat:

Intressant tanke.

En annan tanke:
Jag har träffat många mycket intelligenta människor i mina dar; ingen av dem har uttryckt sig på det sättet som du gör.

Däremot har jag träffat en hel del tonåringar och signifikant för denna grupp är en övertro på den egna slutledningsförmåga, troligtvis beroende av den begränsade erfarenhet de har samt att de fortfarande lever i en kraftigt förenklad värld. Denna grupp uttrycker sig ungefär som du gör eftersom de precis börjat utforska sin sexualitet och när de försöker provocera så blir det inte djupare och med mer finess än exempelvis hur dum någon är i huvudet eller könstillhörighet.
Citera
2013-01-17, 22:35
Medlem
rankovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nja... tror knappast det är skälet, vore den tankegången sann så vore de flesta kvinnor flator och det är de ju inte...

ja, då ingen man skulle välja dem, hade dom inte haft mycket till val. tur att det inte är sant.
Citera
2013-01-17, 22:48
Medlem
Ancient-Lurkers avatar
TS är ett troll, det finns många intelligenta kvinnor. Dock har TS en liten poäng. Många labila kvinnor tror att dom är intelligenta och dom är också benägna att söka sig till män för att få bekräftelse, vilket kan få dom flesta män lacka ur helt på kvinnor.
Citera
2013-01-17, 23:35
Medlem
Ja. Alla som tycker att kvinnor är pantade i huvudet och har ett oattraktivt intellekt är faktiskt bögar. Det är vetenskapligt belagt, det har jag läst på flera ställen fast jag kan inte länka just nu. Däremot tycker inte alla bögar att kvinnor är pantade i huvudet och har ett oattraktivt intellekt.
Citera
2013-01-18, 00:02
Medlem
Citat:
ni bögar beter er som kvinns och vill vara som dem och därför alltid har en massa tjejvänner. ni har samma snack, samma intresse och samma konstiga resonemang.
varför vissa "blir" bögar har jag inte en aning om men det är nog inte alls pga det du tror.
Citera
2013-01-18, 00:21
Medlem
Ancient-Lurkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notguilty
ni bögar beter er som kvinns och vill vara som dem och därför alltid har en massa tjejvänner. ni har samma snack, samma intresse och samma konstiga resonemang.
varför vissa "blir" bögar har jag inte en aning om men det är nog inte alls pga det du tror.
Du vet inte mycket om bögar du. Dom flesta är helt normala killar, det är bara några få som utmärker sig. Tänk på det nästa gång du står och pissar i pissoaren på krogen, killen bredvid dig kanske spanar in häcken på dig.
Citera
2013-01-18, 00:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notguilty
Blir bögar????

Föddes du farstun eller??
Citera
2013-01-18, 00:41
Medlem
micro113s avatar
ot
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera