2005-05-03, 22:24
Medlem
MobileFreaks avatar
Kan man bränna bort fotvårtor med en lödkolv/lödpenna med gott resultat? Har för mig att jag läst detta någon stans, men vill få det bekräftat innan man gör något dumt...
Citera
2005-05-03, 23:33
Medlem
LadyTieras avatar
eh....ja kan kan man juh, men jag rekomenderar dig att gå til ett proffs och frysa eller lasra bort dom.
Citera
2005-05-04, 00:14
Medlem
Ciceros avatar
Ja, det kan du. Med resultatet att du får ärr på fotsulorna och ständiga smärtor när du skall försöka stå och gå.
Citera
2005-05-04, 08:06
Medlem
OSOs avatar
Mobile använd inte en vanlig "lödkolv" utan en lite mindre som kallas lödpenna det funkar bättre, mer precision och kommer lättare ned på djupet.
Citera
2005-05-04, 11:29
Medlem
Arsedestroyers avatar
Sätt på den största plattan på spisen på högsta, sen så hoppar du bara upp och ställer dig där, när det fräser och luktar så brukar det räcka: NO MORE TARTS!!
Citera
2005-05-04, 12:39
Medlem
MobileFreaks avatar
Okej... Kanske inte var en så smart idé då
Citera
2005-05-07, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
eh....ja kan kan man juh, men jag rekomenderar dig att gå til ett proffs och frysa eller lasra bort dom.

Frysa bort vártor tycker jag är en dálig metod dá man som regel fár mer ärr dá än vid elektrokoagulering (elektricitet som alstrar värme).

Laser är som regel rätt dyrt.

Mitt tips blir därför elektrokoagulering.
Citera
2005-05-07, 16:51
Medlem
gick till vårdcentralen och lät dem frysa bort en fotvårta på min son, funkade jättebra, inte ont, vårtan kom aldrig tillbaka

innan hade vi kämpat länge och väl med sånt där krafs från apoteket där man penslar och skrapar, hjälpte inte ett dugg

alla vårdcentraler har inte utrustningen, du får ringa runt och kolla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in