• 1
  • 2
2013-01-17, 05:39
Medlem
kringelikrokarnas avatar
Jag är i ett förhållande sedan 2 år tillbaka och vårt sexliv har stannat av litegranna kan man väl säga... Nu tänkte jag testa på hur min kille reagerar på sexiga bilder och annan sexting under jobbdagarna! Text har jag inga problem med, men - jag undrar helt enkelt vad ni killar blir upphetsade av för typ av bilder på en tjej? Jag är slank så alla typer av bilder är okej för mig!
(Föreställ er att det är er flickvän som skickar, inte en porrstjärna)
Citera
2013-01-17, 05:45
Medlem
MissionImpossibles avatar
Vad gillar han annars? Brukar du ha sexiga underkläder på dig eller har han något han tänder på?

En sak som jag gjorde med ett ex var att mms strippa, hade sexiga underkläder och tog av mig lite i taget på varje bild, det räcker med 3-4 bilder, ge inte helt naket utan sluta med att skriva att han får avslutet hemma sedan

Annars skicka en bild på dig när du penetrerar med fingrarna det tänder de flesta killar på...
Citera
2013-01-17, 05:50
Medlem
Simulerad avsugning på något lämpligt föremål medan man får se en naken överkropp. Fittan i sig är inte så vacker rent estetiskt.
Citera
2013-01-17, 05:55
Medlem
kringelikrokarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalimist8
Simulerad avsugning på något lämpligt föremål medan man får se en naken överkropp. Fittan i sig är inte så vacker rent estetiskt.

Nej, fittan har jag uteslutit, den är tyvärr verkligen inget som gör sig på bild. "Kolla russinet, woho, kom hem och ha sex..." Skulle inte tro det, haha!
Citera
2013-01-17, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kringelikrokarna
Nej, fittan har jag uteslutit, den är tyvärr verkligen inget som gör sig på bild. "Kolla russinet, woho, kom hem och ha sex..." Skulle inte tro det, haha!

Har du stativ och fjärrutlösare??...det kan vara svårt att fota samtidigt!

Jag rekommenderar att du ställer dig på alla fyra och bräsar på fisringen.

Om inte det får fart på karlen så lär inget hjälpa.
Citera
2013-01-17, 06:44
Medlem
Sandgathes avatar
nått estetiskt, lägg dig i nån sexig pose ?
Citera
2013-01-17, 07:47
Medlem
BiffenEks avatar
Om sexet har avstannat för att han inte tänder på dig så kan du skicka hur porriga mms du än vill. Ta reda på varför ert sexliv har börjat halta.
Citera
2013-01-17, 08:01
Medlem
Sophie.93s avatar
Jah brukade skicka bilder på mig i underkläder till mitt ex som jag tog på skoltoan. Det var väldigt uppskattat och fick ibland tillbaka trevliga bilder
Citera
2013-01-17, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sophie.93
Jah brukade skicka bilder på mig i underkläder till mitt ex som jag tog på skoltoan. Det var väldigt uppskattat och fick ibland tillbaka trevliga bilder

Haha vad är trevliga bilder på killar? En stor fbkuk rakt framför ansiktet är väl kanske inte så kul eller?
Citera
2013-01-17, 10:21
Bannlyst
Ja teasa han under hela dagen funkar ju, börja påklätt och sakta men säkert porra till det, dagen efter detta så gör du det ännu jobbigare för snubben och är extremt porrig direkt på morgonen, plocka bort fittan ut ekvationen tycker jag med är synd, är iaf. det som får igång mig mest.
Citera
2013-01-17, 11:04
Medlem
Facebooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionImpossible
Vad gillar han annars? Brukar du ha sexiga underkläder på dig eller har han något han tänder på?

En sak som jag gjorde med ett ex var att mms strippa, hade sexiga underkläder och tog av mig lite i taget på varje bild, det räcker med 3-4 bilder, ge inte helt naket utan sluta med att skriva att han får avslutet hemma sedan

Annars skicka en bild på dig när du penetrerar med fingrarna det tänder de flesta killar på...
Stripp-tipset är bra. Inte det sista tipset dock. Om det inte är en jätte-ung eller porrskadad man du har.

Personligen hade jag nog velat haft en bild på min flickvän i sexiga underkläder i nån härlig pose.
Citera
2013-01-17, 11:57
Medlem
greenplants avatar
Ta av dig bhån och höll för brösten med ena handen och fota med den andra... sen finns det ju alltid den vanliga bilden med en rumpa på!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in