Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-01-17, 03:33
  #13
Medlem
det låter som att hon har en dopamin hämmare. Själv blev jag likadan när jag tog amfetamin och hade mirtazapin som sömnmedicin.
Citera
2013-01-17, 15:46
  #14
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
Vart läser du att TS har petat i sig ett halvgram?
Första gången han fick i sig tjack så sa han att det var 0,2. inte 0,2 gram, en "nolltvåa" är ju 200mg

"Jag tog break på 2 veckor och tog en 0,5'a av detta och somnade samma natt (eller tja, morgonen)."
Citera
2013-01-17, 19:07
  #15
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
"Jag tog break på 2 veckor och tog en 0,5'a av detta och somnade samma natt (eller tja, morgonen)."


Ah. Såg inte det. Sorry
Citera
2013-05-27, 09:53
  #16
Medlem
Jävla fjortisar ... Låt bli med saker ni inte ens klarar av
Citera
2013-05-27, 11:35
  #17
Medlem
DaPigeons avatar
Ja, vad säger man?

Händer sånt här igen så andas, vila, drick möjligtvis något, och framför allt lugna ner er samtliga då panik inte hjälper. Håll ständig koll på situationen, känn puls, kolla andning.

Är ni det minsta osäkra, ring 112—jag menar då omedelbart och inte då dödsfall redan pågår. De har sorgligt nog en linje som tar emot stora volymer samtal som hanterar just den här typen onödigt och dumdristigt beteende. Och skriv för helvete inte på Flashback innan.

Inför framtiden, se till att veta vad ni gör om måste experimentera, och se inte minst till så att era varor innehåller det ni köpt—dock verkar det som detta nu lärdes ut den hårda vägen, vilket kan räcka långt.

Sitter själv lugn och sansad med över grammet i kroppen, så det är ganska lugnt när det är amfetamin det handlar om—det är inte en drog jag någonsin skulle använda för att ta självmord, så att säga.

Men, ett stort men dessutom—ni måste ha koll på vilka andra substanser ni intar, och hur dessa reagerar med det ni tänker stoppa i blodomloppet—och det innan det stoppas i blodomloppet—och även eventuella hälsoproblem—har du hjärtproblem så skulle jag inte rekommendera amfetamin, och med dåliga levervärden skulle jag inte ge dig 25 Citodon även om kodein är skitcoolt.

Brukar inte vara eller framstå som otrevlig, men det här är faktiskt onödigt.

Hoppas dock att det går bra, nu och i fortsättningen. Läs på, och känn er vara väl—vilket innehåll och hur potent. Viktigt sista råd: lita aldrig på missbrukare. Aldrig. Alla är inte hemska människor, men alla är vi vana att ljuga.
Citera
2013-05-27, 21:51
  #18
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nepomuk
Jävla fjortisar ... Låt bli med saker ni inte ens klarar av

Hehe detta var min första tanke också

Hur gick det ts?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback