Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-04, 08:29
  #433
Medlem
WaS-ToYs avatar
Kurerandet går sådär får jag väl säga, så jag ligger mest på soffan, hostar, snörvlar och mår skunk. +-0 visade vågen nyss, vilket känns är bra nog när man gjort absolut ingenting större delen av veckan och dessutom fuskat och ätit lite glass. Det får man ju göra när man är sjuk och har en ond hals liksom

Så här händer inget på ett tag till på träningsfronten, för jag tränar inte med förkylning och feber i kroppen, men förhoppningsvis så vänder det snart!
Citera
2017-03-12, 08:44
  #434
Medlem
WaS-ToYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaS-ToY


Så här händer inget på ett tag till på träningsfronten, för jag tränar inte med förkylning och feber i kroppen, men förhoppningsvis så vänder det snart!

Fortfarande förkyld, men det går åt rätt håll i alla fall, så den här veckan har jag gjort den där dagliga utmaningen varannan dag, eftersom jag känner mig svag som en kattunge och förhoppningsvis så kan jag börja köra den som vanligt till veckan.

Senvinter/vårförkylningar är helt klart bäst på att seglivat hänga sig kvar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback