Citat:
Ursprungligen postat av
Permaflox
Du får läsa lite mellanraderna, självklart säger jag inte att vi ska få allt serverat från någon, samtidigt så har alla inte möjligheten att vara arbetlös, vända på burkar och hitta övergivna ställen. Den möjligheten finns inte.
Jag fick inte ihop det där riktigt men det kanske var meningen. Jag kan iofs bara prata för mig själv, men jag har hunnit med att båda UEa, jobba med oregelbundna tider och ha familj de senaste 20 åren utan större problem.
Citat:
Ursprungligen postat av
Permaflox
Men hur dessa personerna beter kring sina platser är rakt av vedervärdigt, tror dom dom tillhör någon 1promille elite klubb eller något eller vad är det frågan om? Bluebåååla andra då dom själv glatt kan sitta och fickrunka om kvällarna med kunskapen om att dom höll tillbaka information? Nää. Dessa personer är luder.
Här ger och tar man inte, inte antingen eller. Verkligen inget av det. Efterblivet.
Spännande men rätt skruvade tolkningar skulle jag säga. Men ja, jag tror på min teori om nya generationer osv. Och sen, om man läser mellan de där raderna du sa, så verkar jag nog faktiskt tillhöra de där som... ja, vet en massa och har forskat fram det the hard way genom åren men som inte bara släpper allt till alla bara sådär.