Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-01-15, 22:54
Medlem
cagivas avatar
Själv har jag varit medlem sedan jag var 14. Är självklart 18 år i skrivande stund.

Diskussion: Tycker ni att underåriga förstör forumet? Varför? Varför inte? Tror ni att det är många underåriga här på forumet?

Själv tycker jag att så länge man är mogen och kan tillföra något vettigt till forumet så bryr jag mig inte om åldern. Trollade dock mycket själv när jag var 14-15. Som svar på sista frågan får det bli "Ja, det tror jag"
Citera
2013-01-15, 23:05
Medlem
BernardLoutres avatar
Kan de inte banna Dig retroaktivt?
Citera
2013-01-15, 23:24
Medlem
yedis avatar
Du har varit medlem i minst 4 år men ditt konto är skapat 2012.
Du har alltså flera konton? Det är strike 2 för din del, snart blir du banad.

Jag var över 18 när jag skaffade mitt konto så jag har inte så mycket mer att tillägga.
Citera
2013-01-15, 23:28
Medlem
unsommeilinfinis avatar
Det finns en anledning till varför Flashback ogillar minderåriga och det är för att majoriteten är inkompetenta idioter som saknar förmågan till att uttrycka sig ordentligt och tycker att allt utöver det ordinära som hittills ingått i deras liv är så himla fantastiskt.
Den attityden fungerar inte riktigt när dem väl hoppar in i allvarliga diskussioner. Så nej, är man minderårig och skapar ett konto bör man i vilket fall hålla käft tills dess att man får skriva oavsett hur klipsk man än ser sig.
Citera
2013-01-15, 23:48
Medlem
1 år, gick med som 17, förstår inte varför man skulle villja vara medlem är så tidigt som 14 ens ?
Citera
2013-01-16, 00:02
Medlem
var 12 år när jag reggade mig, är idag 18 och har skrivit mindre än 100 inlägg på 6 år...
Citera
2013-01-16, 00:17
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Var 15 när jag registrerade mig här. Ja, under detta konto.
Citera
2013-01-16, 01:22
Medlem
anonpeds avatar
Registrerade mitt första konto när vuxna förbannade hackare(vfh) hackade någonting. Var runt 2008. Idag är 19
Citera
2013-01-16, 01:44
Medlem
arowanajs avatar
Kom på att mitt inlägg inte ens är intressant =/
Citera
2013-01-16, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unsommeilinfini
Det finns en anledning till varför Flashback ogillar minderåriga och det är för att majoriteten är inkompetenta idioter som saknar förmågan till att uttrycka sig ordentligt och tycker att allt utöver det ordinära som hittills ingått i deras liv är så himla fantastiskt.
Den attityden fungerar inte riktigt när dem väl hoppar in i allvarliga diskussioner. Så nej, är man minderårig och skapar ett konto bör man i vilket fall hålla käft tills dess att man får skriva oavsett hur klipsk man än ser sig.

Nej det är utav Juridiska skäl

Citat:
Ursprungligen postat av admin
Forumet har nu infört en åldersgräns på 18 år.
Det betyder att du som diskuterar här ska vara över 18 år.
Bakgrunden är bl.a. en lagstiftning som är betydligt mer restriktiv ifall den tillåter minderåriga i debatten. Personligen tycker jag det är lite tråkigt, då jag vet att det finns flera som är yngre och betydligt mer vältaliga än sina äldre kollegor. Men att blunda för lagen vore inte heller speciellt klokt.
Så nu vet ni hur det ligger till.

admin
Citera
2013-01-16, 18:17
Medlem
unsommeilinfinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoanJen
Nej det är utav Juridiska skäl

Jag vet mycket väl att det är av juridiska skäl som personer under 18 inte tillåts, det jag besvarade var TS diskussionsunderlag>
Diskussion: Tycker ni att underåriga förstör forumet? Varför? Varför inte? Tror ni att det är många underåriga här på forumet?
Citera
2013-01-16, 18:22
Medlem
Jag håller med Admin på ämnet. Att bedöma någons ålder baserat på kvaliteten på deras inlägg är näst intill omöjligt. Kvalitet och mognad varierar avsevärt oavsett ålder.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in