Själv har jag varit medlem sedan jag var 14. Är självklart 18 år i skrivande stund.
Diskussion: Tycker ni att underåriga förstör forumet? Varför? Varför inte? Tror ni att det är många underåriga här på forumet?
Själv tycker jag att så länge man är mogen och kan tillföra något vettigt till forumet så bryr jag mig inte om åldern. Trollade dock mycket själv när jag var 14-15. Som svar på sista frågan får det bli "Ja, det tror jag"
Det finns en anledning till varför Flashback ogillar minderåriga och det är för att majoriteten är inkompetenta idioter som saknar förmågan till att uttrycka sig ordentligt och tycker att allt utöver det ordinära som hittills ingått i deras liv är så himla fantastiskt.
Den attityden fungerar inte riktigt när dem väl hoppar in i allvarliga diskussioner. Så nej, är man minderårig och skapar ett konto bör man i vilket fall hålla käft tills dess att man får skriva oavsett hur klipsk man än ser sig.
Det finns en anledning till varför Flashback ogillar minderåriga och det är för att majoriteten är inkompetenta idioter som saknar förmågan till att uttrycka sig ordentligt och tycker att allt utöver det ordinära som hittills ingått i deras liv är så himla fantastiskt.
Den attityden fungerar inte riktigt när dem väl hoppar in i allvarliga diskussioner. Så nej, är man minderårig och skapar ett konto bör man i vilket fall hålla käft tills dess att man får skriva oavsett hur klipsk man än ser sig.
Nej det är utav Juridiska skäl
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Forumet har nu infört en åldersgräns på 18 år.
Det betyder att du som diskuterar här ska vara över 18 år.
Bakgrunden är bl.a. en lagstiftning som är betydligt mer restriktiv ifall den tillåter minderåriga i debatten. Personligen tycker jag det är lite tråkigt, då jag vet att det finns flera som är yngre och betydligt mer vältaliga än sina äldre kollegor. Men att blunda för lagen vore inte heller speciellt klokt.
Så nu vet ni hur det ligger till.
Jag vet mycket väl att det är av juridiska skäl som personer under 18 inte tillåts, det jag besvarade var TS diskussionsunderlag> Diskussion: Tycker ni att underåriga förstör forumet? Varför? Varför inte? Tror ni att det är många underåriga här på forumet?
Jag håller med Admin på ämnet. Att bedöma någons ålder baserat på kvaliteten på deras inlägg är näst intill omöjligt. Kvalitet och mognad varierar avsevärt oavsett ålder.