Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-01-16, 19:01
Medlem
Aquaracers avatar
Några år.
Citera
2013-01-16, 21:33
Medlem
Germanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yedi
Du har varit medlem i minst 4 år men ditt konto är skapat 2012.
Du har alltså flera konton? Det är strike 2 för din del, snart blir du banad.

Jag var över 18 när jag skaffade mitt konto så jag har inte så mycket mer att tillägga.
man får ha hur många konton som helst, tönt.

jag var 25 år när jag reggade mig här, skaffade inte ens internet förrän jag var 25 illa nog.
Citera
2013-01-16, 22:21
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
man får ha hur många konton som helst, tönt.

jag var 25 år när jag reggade mig här, skaffade inte ens internet förrän jag var 25 illa nog.
Oj då. Ett misstag utav mig. Blandade visst ihop med något annat forum.

Tråkigt bara att man ska behöva bete sig såhär efter man fyllt 30. Mognad, ironi och artighet är inte din grej eller hur? Trist
Citera
2013-01-18, 03:09
Medlem
Jag upptäckte inte ens Flashback förrän efter att jag hade åldern inne.
Citera
2013-01-18, 23:52
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unsommeilinfini
Jag vet mycket väl att det är av juridiska skäl som personer under 18 inte tillåts, det jag besvarade var TS diskussionsunderlag>
Diskussion: Tycker ni att underåriga förstör forumet? Varför? Varför inte? Tror ni att det är många underåriga här på forumet?
Skulle tro att det är mycket minderåriga här. Om inte personen försäger sig så måste det ju vara i stort sett omöjligt att avslöja personens ålder så dom som bannas pga. ålder är ju antagligen en mikroskopisk andel av antalet minderåriga använde.
Citera
2013-01-19, 00:29
Medlem
Ja själv upptäckte jag inte Flashback förrän en bit in på tjugostrecket, men personligen har jag inga problem med minderåriga här. Då har jag betydligt större problem med alla dessa jävla åldersjägare som inte har fattat att ENDA skälet till att regeln finns har med juridik att göra. Det är otaliga gånger som jag ser folk bryta mot 0.03 för att påpeka att någon bryter mot 2.03. Ironi någon? Att bryta mot 0.03 för att påpeka att någon annan bryter mot 0.03, dvs gå ot för att påpeka någons ot KAN ändå ha ett visst värde för att styra upp en diskussion, men vad FAN spelar det för roll för själva diskussionen om någon är under 18?

Och som svar på frågan om minderåriga förstör. Nej det gör de inte, men åldersjägare gör det.

Citat:
Ursprungligen postat av unsommeilinfini
Det finns en anledning till varför Flashback ogillar minderåriga och det är för att majoriteten är inkompetenta idioter som saknar förmågan till att uttrycka sig ordentligt och tycker att allt utöver det ordinära som hittills ingått i deras liv är så himla fantastiskt.
Den attityden fungerar inte riktigt när dem väl hoppar in i allvarliga diskussioner. Så nej, är man minderårig och skapar ett konto bör man i vilket fall hålla käft tills dess att man får skriva oavsett hur klipsk man än ser sig.
Har du någon statistik på detta? Det finns gott om folk på trettio år som skriver som krattor, och sist jag kollade var det inte mot reglerna att vara dålig på att skriva. Men nej, jag är inte så dum att jag inte tror att man generellt blir lite bättre med åren.

Jag kan köpa ditt argument när det gäller fjortonåringar, men sen har vi ju de här åldersjägarna som prompt ska påpeka att någon är minderårig när de är 17, precis som att de kommer att vara markant bättre när de är 18.

Min hypotes är att majoriteten av de som ogillar minderåriga precis har fyllt arton.
Citat:
Ursprungligen postat av JoanJen
Jag håller med Admin på ämnet. Att bedöma någons ålder baserat på kvaliteten på deras inlägg är näst intill omöjligt. Kvalitet och mognad varierar avsevärt oavsett ålder.
Instämmer helt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in