Citat:
Ursprungligen postat av Reverentia
Haha! Långa kappor, indeed. Var det jag ville ha mest av allt när jag började lira World of Warcraft.
Men spelet som jag har mest minnen ifrån är nog Habbo Hotel. Fyfan vad mycket tid man spenderade på skiten när man var yngre. Köpte guldmynt i smyg för att sedan bli utskälld av mamma när räkningen kom. Försöka att scamma folk och för att sedan bli hotad på MSN. Ah, det var tider det.
Men spelet som jag har mest minnen ifrån är nog Habbo Hotel. Fyfan vad mycket tid man spenderade på skiten när man var yngre. Köpte guldmynt i smyg för att sedan bli utskälld av mamma när räkningen kom. Försöka att scamma folk och för att sedan bli hotad på MSN. Ah, det var tider det.
Haha, Habbo. Helvete vad jag spenderade tid där minsann. Jag var en av dem rikaste på hela Habbo under ett tag. Var rätt "känd" där, hahah. Fyfan vad löjligt det låter nu, men när jag var liten så var Habbo det bästa som någonsin hänt mig. Jag träffade till och med min första flickvän genom Habbo, hahah. Näe fyfan, det var underbara tider!
Sedan så i nostalgiväg med ett riktigt spel är det nog TBC. Jag har aldrig älskat ett spel så mycket och har aldrig varit så besatt av något i hela mitt liv. Jag kom in i WoW redan under vanilla men spelade aldrig speciellt mycket. TBC gjorde mig besatt och jag raidade en hel jävla del och var del av en av servrarnas bästa guilder, vi var alltid där och fightades om server firsts (vi var tre sttycken guilder som låg på väldigt lika nivå på servern, så det gjorde det extra roligt). Och varenda ny bosskill var bara eufori. Kara, SSC, TK, MH, BT, och ja det allra underbaraste av det underbaraste, SWP. Det var tider.. Det var tider..
). Kom, tyvärr, inte hela vägen pga. 2-3 bonus-grejer / hämta stjärnor (eller vad det nu var man skulle samla).. Tror de hatobjekten jag fick i det spelet är rätt välkända..
) köpte Power Play (hette den så?) i kanske två år även fast jag inte ägde någon maskin tidningen skrev om 
riktigt jävla långsam (för att vara automat) vill jag minnas att den var, plus att skotten skadade överlägset minst (var vad vi trodde på den tiden iaf