Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2013-02-19, 15:45
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
WOW och Halo är inte retro.........

Håller med om att Halo inte är retro. Men nostalgi är det iallafall så hälften rätt. Skyller på tröttheten. Men jag kan bidra med Sonic The Hedgehog på Sega Mega Drive. Sjukt svårt och förvirrande spel men ack så roligt. Kommer ihåg än när jag var en liten unge och satt och lirade det med en kompis nån gång i mitten av 90-talet. Konstigt nog är det det enda spelet jag kommer ihåg från mitt Sega.
__________________
Senast redigerad av HendrixSantana 2013-02-19 kl. 15:47.
Citera
2013-07-12, 21:41
  #38
Medlem
smokypoks avatar
Bump.

Har några stycken starka nostalgi-minnen:

Nhl 99 med farsan en söndagskväll! han körde alltid florida panthers och jah Colorado Avalanches (Stavning) och jag vann i slutsekunderna genom ett riktigt grannt spelande.

Super Mario 64: Kommer inte ihåg vad banan heter men man springer typ upp för en kulle/slott och på toppen är bossen en sång här stenplatta!

Super smash melee med polarna första gången <3

Zelda OoT: Första gången man såg Deku trädet, oförglömligt!
Citera
2013-07-12, 22:02
  #39
Medlem
[quote=smokypok]Bump.

Har några stycken starka nostalgi-minnen:

Nhl 99 med farsan en söndagskväll! han körde alltid florida panthers och jah Colorado Avalanches (Stavning) och jag vann i slutsekunderna genom ett riktigt grannt spelande.

Super Mario 64: Kommer inte ihåg vad banan heter men man springer typ upp för en kulle/slott och på toppen är bossen en sång här stenplatta!

Super smash melee med polarna första gången
Citera
2013-08-05, 17:44
  #40
Medlem
Hittade just detta spelet på youtube,

https://www.youtube.com/watch?v=jK_as2rjoq4

Blev översköljd av en nostalgivåg som heter duga
Och låten vid 3:38 har jag nynnat på emellanåt utan att veta vart den kom ifrån...

Som sagt, kul för er som hade macdatorer i grundskolan på 90talet
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback