Citat:
Ursprungligen postat av hibernalhatt
Det minst sannolika är isåfall att man kör ett tåg mitt i natten i 1,5 km i full fart in i ett hus, och sedan tar på sig skulden bara för att Arriva ger dig pengar för att hålla tyst.
Jag tycker det finns gott om exempel på att människor gör...vad som helst...för pengar.
Men som sagt, är det en olycka där en städare har fått i uppdrag att köra undan tåget, så skulle ju Arriva ligga riktigt illa till. Så inför fullbordat faktum så är det såklart värt en hel del pengar för dom.
Det vore kul att veta vad andra städare säger om saken (och nej, "..jag jobbar som städare där.." här på flashback är inte så trovärdigt)
Citat:
a) tragiskt självmordsförsök som gick snett. Kvinnan överlevde.
Det vore väldigt nytt och kreativt, eftersom du menar att det är mest sannolikt, har du något exempel på någon som har tagit livet av sig, eller försökt, på det sättet?
Citat:
b) en ny typ av terrorrism som vi inte sett förut, som också gick snett. Troligen för att det inte fanns gasspisar i huset...
Du har rätt, det låter mycket mer sannolikt än det jag sa...undrar om det vara UBL´s "last dying wish".