2005-05-03, 06:56
Medlem
-Q-s avatar
Hela Mein Kampf, skrven av Adolf Hitler finns översatt till svenska på denna sidan. Helt gratis.
För alla er som varit inresserade av att läsa den men aldrig orkat...
http://www.fajaf.com/lokalt/HMF/mk/index.htm
Citera
2005-05-03, 08:47
Medlem
NoTruces avatar
Coolt. Vet du nån sida där den finns på originalspråk? Har letat, men hittar inte.
Citera
2005-05-03, 09:26
Medlem
Eremitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Coolt. Vet du nån sida där den finns på originalspråk? Har letat, men hittar inte.
http://www.adolfhitler.ws/lib/books/dkampf/dkampf.htm
Citera
2005-05-03, 19:18
Medlem
NoTruces avatar
Tackar, Eremiten ...!
Citera
2005-05-03, 19:21
Medlem
Lutass avatar
Den ska jag försöka läsa någon gång, tänker dock inte ens försöka framför datorn... Det låter dock inte som en specielt lättläst bok av de som prövat...
Citera
2005-05-04, 00:14
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lutas
Den ska jag försöka läsa någon gång, tänker dock inte ens försöka framför datorn... Det låter dock inte som en specielt lättläst bok av de som prövat...
Den kan beställas på svenska i pocket från Hägglunds förlag.
För ett gott skratt rekommenderar jag varmt att ni samtidigt beställer Tom Hjeltes pekoralklassiker Generation. Med största sannolikhet den värsta skit som tryckts i detta land. Klart läsvärd med andra ord!
Citera
2005-05-04, 01:11
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
För ett gott skratt rekommenderar jag varmt att ni samtidigt beställer Tom Hjeltes pekoralklassiker Generation. Med största sannolikhet den värsta skit som tryckts i detta land. Klart läsvärd med andra ord!
OT som fan men måste. Satan i gatan! Går generation att få tag på fortfarande!!? Läste den när den kom ut och värre pekoral finns inte. Måste handla nu!
Citera
2005-05-04, 17:37
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
200 hundras spänn kan det vara värt... Inget omslag man vill skylta med dock...

Tack för tipset...
Citera
2005-05-04, 22:12
Medlem
Maliks avatar
Förorden är ju inte alls så farliga, började läsa på en håltimme och det var ju riktigt underhållande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in